کد خبر : 9070
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 0:11

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز منصوب شد

طی  حکمی از سوی موسی شاعری شهردار اهواز, بابک ربیعی بعنوان سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز منصوب شد. به گزارش خوزتاب به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز،  در پی استعفای  صولت احمدی سرپرست سابق سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز، موسی شاعری شهردار اهواز، بابک ربیعی

طی  حکمی از سوی موسی شاعری شهردار اهواز, بابک ربیعی بعنوان سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز منصوب شد.

N83305933 73012968 300x200 سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز منصوب شد

به گزارش خوزتاب به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز،  در پی استعفای  صولت احمدی سرپرست سابق سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز، موسی شاعری شهردار اهواز، بابک ربیعی را به عنوان سرپرست جدید این سازمان منصوب کرد.
در حکم آقای ربیعی چنین آمده است: نظر به تعهد و تجربیات جنابعالی و به استناد ماده ۱۰ اساسنامه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی و به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست و عضو هیئت مدیره سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی منصوب می نمایم، امید است با اتکال به درگاه خداوند متعال و استفاده بهینه از کلیه ی امکانات در جهت ارائه خدمات به مردم شریف اهواز موفق و موید باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.