کد خبر : 20696
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 20:26

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر: بیمارستان‌های شهرستان برای پیک احتمالی سویه جدید کرونا آمادگی کامل داشته باشند/ عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ادارات شهرستان قابل قبول نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خوزتاب از بندرماهشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر، فریدون بندری در جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ موردی از ابتلا به سویه جدید کرونا در شهرستان مشاهده نشده است. فریدون بندری افزود: اما آمارهایی که از ابتلا به اُمیکرون در سطح کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خوزتاب از بندرماهشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر، فریدون بندری در جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ موردی از ابتلا به سویه جدید کرونا در شهرستان مشاهده نشده است.

فریدون بندری افزود: اما آمارهایی که از ابتلا به اُمیکرون در سطح کشور و بین‌الملل وجود دارد موجب نگرانی است و زنگ خطر را در استان و شهرستان به صدا در آورده و باید آماده مقابله با هرگونه شرایط احتمالی باشیم.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: تمام بیمارستان‌های شهرستان باید نهایت آمادگی را برای پیک احتمالی جدید داشته باشند، هرچند شرایط بندر ماهشهر در بحث سی‌تی‌اسکن و اکسیژن با گذشته بسیار متفاوت است و با راه‌اندازی مراکز جدید سی‌تی‌اسکن و مخزن اکسیژن شرایط کاملاً پایداری در این زمینه داریم.

بندری ادامه داد: هر چهار بیمارستان شهرستان باید نهایت توان و آمادگی لازم برای شرایط احتمالی جدید را داشته باشند، اما بیمارستان امام موسی کاظم(ع) تأمین اجتماعی باید همچنان سفید باقی مانده و بیماران غیر کرونایی را پذیرش کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با انتقاد از عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ادارات شهرستان بندر ماهشهر گفت: این مسأله به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و رؤسای ادارات باید تمام کارکنان خود را مکلف به تزریق هر دو دُز واکسن و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک کنند.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر متذکر شد: برای نظارت بیشتر و بهتر بر این موضوع بازرسی فرمانداری را مأمور به سرکشی و بررسی موضوع خواهیم کرد و با مسئولان و کارمندان اداراتی که به این مسأله بی‌توجهی کنند برخورد خواهد شد.

بندری در ادامه با اشاره به آغاز گام ششم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: برای اجرای این مرحله از طرح باید اهتمام ویژه‌ای صورت بگیرد و طرح با قوت و قدرت تمام اجرا شود.

وی در پایان به آخرین وضعیت واکسیناسیون در شهرستان اشاره کرد و گفت: ۶۸.۳۰ درصد مردم شهرستان نسبت به تزریق هر دو دُز واکسن کرونا اقدام کرده‌اند که این آمار نشان می‌دهد بیش از نیمی از شهروندان نسبت به این موضوع اهتمام داشته‌اند. لذا از مردم انتظار می‌رود نسبت به تزریق دُز سوم نیز توجه ویژه داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.