کد خبر : 4997
تاریخ انتشار : جمعه 9 فروردین 1398 - 7:23

سفر رئیس جمهور به خوزستان به صورت زنده از صداوسیما پخش خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب ، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان با حضور رییس جمهوری به صورت زنده از شبکه های سراسری و استان خوزستان پخش زنده می شود. سعید رضوانی در خصوص انتشار خبری از وی در فضای مجازی و

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب ، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان با حضور رییس جمهوری به صورت زنده از شبکه های سراسری و استان خوزستان پخش زنده می شود.IMG 20190227 WA0020 300x200 سفر رئیس جمهور به خوزستان به صورت زنده از صداوسیما پخش خواهد شد

سعید رضوانی در خصوص انتشار خبری از وی در فضای مجازی و برخی خبرگزاریها که گفته اند سفر استانی رییس جمهوری به خوزستان بدون حضور خبرنگار انجام می شود گفت: رییس جمهوری سفر استانی به خوزستان ندارد و فقط برای بررسی وضعیت سیل و سیلاب سفری یک‌روزه به خوزستان خواهد داشت.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان اظهار داشت: حجت الاسلام روحانی فردا پس از ورود به اهواز به صورت هوایی بازدیدی از برخی سدها و مناطق سیلابی خوزستان انجام خواهد داشت و سپس در نشست ستاد هماهنگی مدیریت بحران خوزستان شرکت خواهد کرد.

رضوانی گفت: به دلیل کمبود فضا در سالن برگزاری جلسه مقرر شده این نشست به صورت مستقیم توسط صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران پوشش داده شود.

وی گفت: خبرنگاران استان خوزستان هم می توانند با استفاده از این ظرفیت نشست و سخنرانی رییس جمهوری را پوشش دهند.

رضوانی اظهار داشت: رییس جمهوری هیچ خبرنگاری را از تهران با خود نیاورده و دعوت نکردن خبرنگاران استانی به این ستاد هم تنها به دلیل کمبود فضا بوده است.

? دکتر روحانی رییس جمهوری روز جمعه به خوزستان سفر خواهد کرد تا وضعیت سدها و نیز مناطق سیلابی استان خوزستان را از نزدیک بررسی نماید.
در این سفر وزیران کشور، نیرو، جهاد کشاورزی ، راه و شهرسازی و دادگستری وی را همراهی خواهند کرد.

خوزتاب متفاوت ترین پایگاه خبری خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.