سفر معاون اول رئیس جمهوری به دزفول

سفر معاون اول رئیس جمهوری به شهرستان دزفول در عصر روز چهارشنبه با حاشیه هایی همراه بود. هواپیمای حامل اسحاق جهانگیری، وزیر جهاد کشاورزی ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت راس ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه عصر چهارشنبه در فرودگاه دزفول به زمین نشست. معاون اول رئیس جمهوری در فرودگاه دزفول مورد استقبال گرم استاندار خوزستان

سفر معاون اول رئیس جمهوری به شهرستان دزفول در عصر روز چهارشنبه با حاشیه هایی همراه بود.
85293 137 300x225 سفر معاون اول رئیس جمهوری به دزفول
هواپیمای حامل اسحاق جهانگیری، وزیر جهاد کشاورزی ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت راس ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه عصر چهارشنبه در فرودگاه دزفول به زمین نشست.

معاون اول رئیس جمهوری در فرودگاه دزفول مورد استقبال گرم استاندار خوزستان ، فرماندار و امام جمعه دزفول و نیز مدیران کل صنعت ، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان خوزستان قرار گرفت.

جهانگیری پس از پایین آمدن از پلکان هواپیما با اهدای دسته گل و قرائت متنی از سوی دختر بچه ای مورد استقبال قرار گرفت.

تعدادی از نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی از جمله عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی معاون اول رئیس جمهوری را در این سفر از تهران تا دزفول همراهی کردند.

جهانگیری در بدو ورود به فرودگاه دزفول در جمع خبرنگاران حضور یافت و در سخنانی هدف از این سفر را پیگیری مسایل و مشکلات استان خوزستان و افتتاح چند طرح صنعتی و کشاورزی عنوان کرد.

هیات همراه معاون رئیس جمهوری و نیز وزیران صنعت ، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در این سفر به حدی بود که تعداد خودروهایی که برای انتقال آنها از فرودگاه تا محل افتتاح طرح ها در دزفول پیش بینی شده بود کم بود و به ناچار حدود ۱۰ نفر از خبرنگاران و مسئولان محلی که برای پوشش سفر و شرکت در مراسم به باند فرودگاه دزفول آمده بودند جا مانده و با تاخیر خود را به محل مراسم رساندند.

تعدادی از کارکنان اخراجی پیمانکار طرف قرارداد دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با تجمع در ورودی کارخانه تولید روغن ، محل عبور خودروی حامل معاون اول رئیس جمهوری خواستار بازگشت به کار شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.