کد خبر : 7221
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 خرداد 1398 - 11:49

سقوط یک زوج کوهنورد دزفولی از ارتفاعات کینو در محدوده بازفت/ یک نفر جان باخت

سقوط یک زوج کوهنورد دزفولی از ارتفاعات کینو در محدوده بازفت چهارمحال و بختیاری/ نیروهای امدادی هلال احمر اندیکا نخستین افراد سر صحنه بودند ایمان نوروزی؛ رئيس جمعیت هلال احمر اندیکا در گفتگو با خبرنگار خوزتاب، گفت: بامداد امروز پنجشنبه، دو کوهنورد دو دزفولی که از لبد بازفت استان چهارمحال و بختیاری در حال صعود

سقوط یک زوج کوهنورد دزفولی از ارتفاعات کینو در محدوده بازفت چهارمحال و بختیاری/ نیروهای امدادی هلال احمر اندیکا نخستین افراد سر صحنه بودند

139407301355367326351314 300x209 سقوط یک زوج کوهنورد دزفولی از ارتفاعات کینو در محدوده بازفت/ یک نفر جان باخت

ایمان نوروزی؛ رئيس جمعیت هلال احمر اندیکا در گفتگو با خبرنگار خوزتاب، گفت: بامداد امروز پنجشنبه، دو کوهنورد دو دزفولی که از لبد بازفت استان چهارمحال و بختیاری در حال صعود به ارتفاعات کینو بودند، دچار سقوط شدند.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه که حدود ساعت ۷ صبح اتفاق افتاد، یکی از کوهنوردان که بر اثر سقوط از ارتفاع بیش از ۵۰۰ متر، دچار جراحت ها و شکستگی از ناحیه لگن، پاها، دست ها و ضربه شدید در سینه شده بود، جان باخت و کوهنورد دوم مصدوم شد.

نوروزی عنوان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر اندیکا که به طور مجزا با یک گروه کوهنوردی همکاری می کنند، در ساعت ۷:۲۳ بامداد امروز در مسیر صعود به این دو کوهنورد برخورد و پس از تثبیت، به ارائه کمک های اولیه پرداختند.

وی گفت: تیم دوم امداد و نجات هلال احمر اندیکا نیز پس از اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان خوزستان، با تجهيزات فنی به محل اعزام شد و پس از ۵ ساعت پیاده روی به محل حادثه رسید.

رییس هلال احمر اندیکا گفت: متأسفانه صعود این دو کوهنورد دزفولی بدون اطلاع قبلی و هماهنگ نشده انجام گرفته بود.

نوروزی افزود: هم اکنون نیروهای امدادی هلال احمر اندیکا در حال انتقال مصدوم این حادثه به دامنه کوه کینو هستند. آمبولانس جمعیت نیز برای انتقال وی به مرکز درمانی در دامنه کوه مستقر است.

وی تصریح کرد: پرواز بالگرد هلال احمر به دلیل شرايط نامناسب در ارتفاعات کینو و نبود مکان برای نشستن انجام نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.