کد خبر : 7241
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 خرداد 1398 - 9:54

سنجش سلامت نوآموزان مناطق سیل زده و عشایری به صورت رایگان انجام خواهد شد.

آغاز فرآیند سنجش سلامت از ۲۲ خردادماه/ پیش بینی سنجش سلامت ۱۰۰ هزار نوآموز خوزستانی علی ممبینی، دبیر ستاد سنجش سلامت آموزش و پرورش خوزستان: از آغاز فرآیند نوبت گیری سنجش سلامت نوآموزان از ۲۲ خردادماه و پیش بینی سنجش سلامت ۷۰ هزار نوآموز بدو ورود به پایه اول و ۳۰ هزار نوآموز پیش دبستانی

آغاز فرآیند سنجش سلامت از ۲۲ خردادماه/ پیش بینی سنجش سلامت ۱۰۰ هزار نوآموز خوزستانی
IMG 8631 300x225 سنجش سلامت نوآموزان مناطق سیل زده و عشایری به صورت رایگان انجام خواهد شد.
علی ممبینی، دبیر ستاد سنجش سلامت آموزش و پرورش خوزستان: از آغاز فرآیند نوبت گیری سنجش سلامت نوآموزان از ۲۲ خردادماه و پیش بینی سنجش سلامت ۷۰ هزار نوآموز بدو ورود به پایه اول و ۳۰ هزار نوآموز پیش دبستانی خبر داد

 علی ممبینی گفت: مرحله نوبت گیری اینترنتی فرآیند سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به پایه اول و نیز نوآموزان پیش دبستانی به صورت رسمی از روز چهارشنبه ۲۲ خردادماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله والدین دانش آموزان می بایست با در دست داشتن مدارک شناسایی به مدرسه محل ثبت نام فرزند خود مراجعه کنند تا روند اخذ نوبت اینترنتی طرح سنجش سلامت برای فرزند آنها صورت گیرد.

رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با بیان اینکه بالغ بر ۱۰۰هزار نوآموز تحت پوشش طرح سنجش سلامت قرار خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۷۰ هزار نوآموز بدو ورود به پایه اول و ۳۰ هزار نوآموز مربوط به دوره پیش دبستانی هستند.

ممبینی در ادامه با اشاره به آغاز  فعالیت ۵۷ پایگاه سنجش سلامت از اول تیرماه، خاطرنشان کرد: پس از پایان روند نوبت گیری اینترنتی، والدین بر اساس نوبت اعلامی می توانند با در دست داشتن معرفی نامه مدرسه و همچنین شناسنامه نوآموز و والدین و نیز مبلغ ۳۰۰ هزار ریال تعرفه سنجش به نزدیکترین پایگاه سنجش سلامت محل زندگی خود مراجعه کنند.

دبیر ستاد سنجش آموزش و پرورش خوزستان در عین حال با اظهار اینکه تمهیدات ویژه ای برای دانش آموزان مناطق سیل زده و عشایری لحاظ شده است؛ توضیح داد: سنجش سلامت نوآموزان مناطق عشایری استان مانند سال گذشته به طور کامل رایگان خواهد بود همچنین سنجش سلامت نوآموزان مناطق سیل زده نیز به صورت رایگان انجام خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: توصیه ما این است که والدین دانش آموزان طرح سنجش سلامت را جدی بگیرند و در فواصل زمانی تعیین شده نسبت به سنجش سلامت فرزند خود اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.