کد خبر : 7387
تاریخ انتشار : جمعه 24 خرداد 1398 - 5:39

سه هزار و ۸۰۰ مورد حادثه برق در کنتور منازل مشترکان اهوازی از اول خردادماه تاکنون گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز گفت: از اول خرداد۹۸ تاکنون حدود سه هزار و ۸۰۰ مورد حادثه برق در کنتور منازل مشترکان اهوازی گزارش شده است. علیرضا شکرخدایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خوزتاب بیان کرد: رعایت نکردن الگوی مصرف برق در ساعات پیک بار سبب بروز مشکل در کنتور،

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز گفت: از اول خرداد۹۸ تاکنون حدود سه هزار و ۸۰۰ مورد حادثه برق در کنتور منازل مشترکان اهوازی گزارش شده است.

156392459 300x200 سه هزار و 800 مورد حادثه برق در کنتور منازل مشترکان اهوازی از اول خردادماه تاکنون گزارش شده است.

علیرضا شکرخدایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خوزتاب بیان کرد: رعایت نکردن الگوی مصرف برق در ساعات پیک بار سبب بروز مشکل در کنتور، فیوز ها و کابل ها می شود، بروز مشکل در برق فشار ضعیف در یک منطقه در نهایت سبب ایجاد حادثه در برق فشار متوسط خواهد شد.

وی ادامه داد: زمانیکه مصرف برق در ساعات پیک افزایش می یابد تجهیزات دچار گداختگی شده و مجبور به اعمال خاموشی های بابرنامه می شویم که برنامه خاموشی روز گذشته در بخشی از مناطق اهواز از جمله گلستان، بهارستان، پردیس، کوی ۲۲ بهمن و فرهنگشهر نیز در همین راستا بود.

شکرخدایی یادآور شد: مشترکان برق باید حداقل سالی یکبار با کمک یک برقکار از سالم بودن تجهیزات کنتور برق خود اطلاع کسب کنند، از سویی دیگر باید از کابل و سه شاخه وسایل پر مصرف مانند کولر مرتباً بازدید به عمل آید تا در صورت داغ بودن تعویض و یا تعمیر شوند در غیر این صورت احتمال ایجاد آتش سوزی این وسایل افزایش می یابد.

روز چهارشنبه از ساعت ۶ الی ۱۰ برق بخش هایی از شهرستان اهواز شامل گلستان، بوستان، شهرک دانشگاه، فرهنگشهر، شهرک برق، بهارستان، کوی مجاهد، پردیس، کوی ۲۲ بهمن، کوی علوی، ملاشیه، گلبهار، گلدشت، شهرک اهواز، کریشان، عین ۲، سیاحی و قسمت هایی از جاده آبادان بعد از میدان هادی آباد خاموش شد.

دمای هوا در اهواز روز گذشته به ۵۰ درجه سانتیگراد رسید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.