سومین جشنواره دورریختنی های ماندگار کلید خورد

فراخوان شرکت در سومین جشنواره دورریختنی های ماندگار که از سوی مدیریت آموزش شهروندی معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز برگزار می شود اعلام گردید. به گزارش سایت شهرداری اهواز ، امیر آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری و رئیس شورای سیاستگذاری سومین جشنواره دورریختنی های ماندگار گفت: فراخوان شرکت در سومین جشنواره دورریختنی های

فراخوان شرکت در سومین جشنواره دورریختنی های ماندگار که از سوی مدیریت آموزش شهروندی معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز برگزار می شود اعلام گردید.

poster 02 214x300 سومین جشنواره دورریختنی های ماندگار کلید خورد

به گزارش سایت شهرداری اهواز ، امیر آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری و رئیس شورای سیاستگذاری سومین جشنواره دورریختنی های ماندگار گفت: فراخوان شرکت در سومین جشنواره دورریختنی های ماندگار برای دعوت از شهروندان جهت شرکت در این جشنواره اعلام گردید. این جشنواره برای سومین بار به همت مدیریت آموزش شهروندی این معاونت برگزار می شود و شهروندان می توانند با استفاده از وسایل بلا استفاده و دور ریختنی مانند قطعات فلزی (شامل :حلب روغن ، قوطی کنسرو و…) ، الکتریکی ، شیشه ، تکه پارچه ، قطعات چوب ، کیسه زباله و هر آنچه بدون استفاده و دورریختنی است اقدام به طراحی و ساخت تابلو ، مجسمه و …  بنمایند.

وی در ادامه گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۹۶ به دبیرخانه جشنواره به آدرس : اهواز بلوار آیت ا… بهبهانی میدان بار سابق- روبروی سازمان میادین میوه و تره بار معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز(مدیریت آموزش شهروندی) ارسال نمایند.

معاون شهردار اهواز همچنین گفت: پس از پایان مهلت ارسال آثار ، از سوی داوران جشنواره کلیه آثار مورد بررسی قرار گرفته و در پایان به بهترین و کابردی ترین آثار لوح تقدیر ، تندیس جشنواره و هدایای ارزشمندی تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است که این جشنواره برای سومین بار در کلانشهر اهواز برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.