سپاهان – اس.خوزستان، انتقام ویسی

عبدالله ویسی با استقلال خوزستان مقابل سپاهانی به میدان می رود که فصل قبل می خواست قهرمانی اش در لیگ برتر را با این تیم تکرار کند، اما در نهایت با خاطرات تلخی از اصفهان کوچ کرد. در حالی که بعد از برد ۳ بر صفر سپاهان مقابل تراکتورسازی انتظار می رفت طلایی پوشان به

عبدالله ویسی با استقلال خوزستان مقابل سپاهانی به میدان می رود که فصل قبل می خواست قهرمانی اش در لیگ برتر را با این تیم تکرار کند، اما در نهایت با خاطرات تلخی از اصفهان کوچ کرد.

01256823 300x183 سپاهان – اس.خوزستان، انتقام ویسی

در حالی که بعد از برد ۳ بر صفر سپاهان مقابل تراکتورسازی انتظار می رفت طلایی پوشان به روزهای خوب خودشان بازگردند، باخت در آبادان یک بار دیگر شاگردان کرانچار را به کما برد. سپاهان که در این فصل هنوز نتوانسته توقعات هواداران خودش را برآورده کند، مورد انتقاد تند فوتبال دوستان اصفهانی قرار گرفته و برای برون رفت از این شرایط نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار خانگی دارد.

سپاهان:

کرانچار خیلی خوب می داند که هواداران تیمش از این بازی خانگی تنها برد می خواهند و به کمتر از سه امتیاز رضایت نخواهند داد. بنابراین با تمام عناصر هجومی خودش به مصاف ابی های خوزستانی خواهد رفت. عدم موفقیت در این دیدار می تواند طلایی پوشان را به حاشیه ببرد و جایگاه کرانچار روی نیمکت را متزلزل تر از قبل کند. سپاهان تا قبل از این بازی با ۱۴ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

آمار:

سپاهانی ها در ۷ بازی که مهمان بوده اند، ۲ بار برنده، ۴ بار بازنده و یک بار نیز با نتیجه مساوی از زمین خارج شده اند. جالب است بدانید شاگردان کرانچار در ۱۳ هفته گذشته ۱۳ گل به ثمر رسانده اند که ۳ گل در نیمه اول و ۱۰ گل در نیمه دوم وارد دروازه حریفان خود کرده اند. سپاهان در ۱۳ بازی خود همیشه در ۳۰ دقیقه های پایانی آسیب پذیر بوده و از ۱۵ گل خورده خود، ۹ گل را در این بازه زمانی دریافت کرده اند. آنها ۵ بار نیز موفق به ثبت کلین شیت شده اند.

ترکیب احتمالی:

پدرو هنریکه اولیویرا، مهدی رحیمی، عارف غلامی، میلاد سرلک، علی کریمی، سعید آقایی، رسول نویدکیا، مروان حسین، ساسان انصاری، حسین پاپی، جلال‌الدین علی‌محمدی

موثرترین بازیکن:

سپاهان جلال الدین علیمحمدی را با ۵ گل زده و ساسان انصاری با ۴ گل به عنوان بهترین گلزن در ترکیب خود می بینند و حسین پاپی و رسول نویدکیا نیز با ارائه بازی های خوب شان به یکی از مهره های کلیدی سپاهان تبدیل شده اند. علی کریمی و شاهین ثاقبی نیز از جمله بازیکنانی هستند که کرانچار برای بازی فردا روی آنها حساب کرده است. مهرداد محمدی و رضا میرزایی نیز می توانند تعویض های طلایی سپاهان باشند.

استقلال خوزستان:

با مشخص شدن وضعیت مالکیت استقلال خوزستان حالا عبدالله ویسی می تواند با تمرکز بیشتری بازیکنانش را برای رویارویی با تیم سابقش آماده کند. او که در اصفهان و سپاهان غریبه نیست، برای پایان دادن به شرایط بحرانی تیمش کار سختی دارد و باید مقابل تیمی بازی کند که هفته قبل شکسته تلخی را متحمل شده است. شاگردان ویسی هفته قبل با یک گل پیکان را شکست دادند تا سومین برد فصل را تجربه کرده باشند. آنها تا قبل از این بازی با ۱۳ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند.

آمار:

شاگردان ویسی در این فصل در ۴ بازی موفق به ثبت کلین شیت شده و در ۶ دیداری که به عنوان مهمان به میدان رفته، ۳ مساوی و ۳ شکست را تجربه کرده اند تا یکی از سه تیم لیگ برتر باشند که مهمان بدون برد هستند. آنها با ۱۹ گل خورده بدترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند و در این دیدار کار سختی مقابل مهاجمان سپاهان دارند.

ترکیب احتمالی:

وحید شیخ ویسی، موسی کولیبالی، حکیم نصاری، سلمان بحرانی، عقیل کعبی، مهرداد پورابوالقاسم، میثم دورقی، طالب ریکانی، سابا تاوادزه، جونیور مارینی و یونس دلفی

موثرترین بازیکن:

 

یونس دلفی با ۳ گل، جونیور، رضا کرملاچعب و میثم دورقی هم هر کدام با ۲ گل بهترین گلزنان استقلال خوزستان هستند. دلفی این روزها شرایط خوبی دارد و بعد از درخشش در تیم نوجوانان حالا به ستاره خوزستانی ها تبدیل شده است. موسی کولیبالی هم در خط دفاعی از مهره های تاثیرگذار تیمش به حساب می آید. ویسی برای بازی امروز فرید بهزادی کریمی و ابوالفضل علایی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
دیدار دو تیم ساعت ۱۵:۱۵ فردا با قضاوت روح الله شریفی و کمک های سعید علی نژادیان و حسن انتظاری در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.