کد خبر : 19447
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1400 - 19:45

شرایط فعلی اهواز مناسب نیست/ باید زمینه رانت‌خواری و رانت‌جویی حذف شود

خبرهای مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب KHUZTAB بخوانید

استاندار خوزستان گفت: باید زمینه رانت‌جویی و رانت‌خواری را در شهر بزداییم و مسیر سالمی را ایجاد کنیم. ما هم در استان بحث توزیع عادلانه امکانات را پیگیری کنیم و هم در شهر اهواز به‌دنبال این موضوع و همچنین توسعه متوازن باشیم

14000712000743 Test PhotoN شرایط فعلی اهواز مناسب نیست/ باید زمینه رانت‌خواری و رانت‌جویی حذف شود

    به گزارش خوزتاب؛ صادق خلیلیان استاندار خوزستان عصر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید اهواز، اظهار کرد: نگاه نظام جمهوری اسلامي به استان خوزستان یک نگاه راهبردی است و به تبع آن، اهواز نیز اهمیت خاصی دارد و یکی از کلانشهرهای کشور است که باید به شرایط مناسب و مطلوب برسد.

 

وی افزود: آنچه پس از جنگ طی شد و شرایط فعلی اهواز، این است که این شهر شرایط مناسبی ندارد و باید آسیب‌شناسی شود؛ برای مسیر آینده استان و مرکز استان برنامه‌ای در هشت محور و دو سطح طراحی شده است.

 

استاندار خوزستان گفت: باید در سطح ملی نیز به‌گونه‌ای رفتار کنیم که شان این استان حفظ شود و از اراده‌ ملی که برای حمایت از خوزستان هست، بهترین استفاده را بکنیم.

 

 

 

وی ادامه داد: ما باید از ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا شهری آباد با مردمی شاد برای اهواز داشته باشیم، شهردار جدید کار سختی در این مسیر دارد و باید برنامه‌ریزی دقیقی برای بهبود وضعیت شهر داشته باشد، با ساختارهای موجود نمی‌توان شهر را به یک مسیر خوب هدایت کرد و ما نیازمند یک تحول در ساختارها هستیم.

خلیلیان بیان کرد: باید زمینه رانت‌جویی و رانت‌خواری را در شهر بزداییم و مسیر سالمی را ایجاد کنیم. ما هم در استان بحث توزیع عادلانه امکانات را پیگیری کنیم و هم در شهر اهواز به‌دنبال این موضوع و همچنین توسعه متوازن باشیم. در اهواز یک دوگانگی عجیب هست به‌طوریکه شاهد برخی مناطق بسیار محروم و برخی بسیار پیشرفته هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.