کد خبر : 4449
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 0:47

شرایط مطلوب خوزستان برای سرمایه‌گذاری/ مردم و دستگا‌های اجرایی از تولیدات داخلی استفاده کنند/ ۱۳ میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی در شهرک صنعتی خوزستان/ ۴۰۰واحد تولیدی خوزستان در حال ساخت تجهیزات نفت و گاز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، نشست خبری ” اخلاق‌محمدیان ” مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان ( ۱۶ بهمن ۹۷ ) با حضور اصحاب رسانه در اهواز برگزار شد. اخلاق محمدیان با اشاره به وظیفه اصلی شرکت شهرک های صنعتی گفت:  ایجاد زیرساخت های سرمایه گذاری به منظور تسهیل شرایط سرمایه گذاری وظیفه ای است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، نشست خبری ” اخلاق‌محمدیان ” مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان ( ۱۶ بهمن ۹۷ ) با حضور اصحاب رسانه در اهواز برگزار شد.

اخلاق محمدیان با اشاره به وظیفه اصلی شرکت شهرک های صنعتی گفت:  ایجاد زیرساخت های سرمایه گذاری به منظور تسهیل شرایط سرمایه گذاری وظیفه ای است که دولت برای این شرکت تعیین کرده است.

محمدیان با اشاره به شرایط مطلوب زیرساخت شهرک های صنعتی خوزستان برای سرمایه گذاری ، تصریح کرد: خوزستان دارای ۷۱ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است که تعداد ۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی درحال واگذاری به متقاضیان هستند . همچنین پراکندگی شهرک‌ها در مناطق مختلف استان و دارا بودن امکاناتی نظیر آب ، برق ،گاز ، فیبرنوری و تلفن ثابت ویژگی شهرک‌ها و ناحیه های صنعتی خوزستان هستند که متقاضیان می‌توانند بر اساس مزیت طرح و شرایطی که دارند ، مکان موردنیاز خود را در اختیار بگیرند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی عنوان کرد: هم اکنون حدود هزار واحدصنعتی فعال استان با ظرفیت های مختلف در حال تولید هستند.

وی با اشاره با اینکه واگذاری زمین به متقاضیان فقط از طریق مجوز دستگاهای مربوطه انجام خواهد شد ،اظهار داشت: مطابق جوازهای صادره از سازمان صنعت و معدن ،جهاد کشاورزی و منطقه آزاد اروند تاکنون ۴۸هزار نفر شغل در شهرک های صنعتی خوزستان ایجاد شده است؛همچنین از سال ۹۳ حدود ۲۶۰ واحد راکد را به چرخه تولید بازگردانده ایم که ۲۱مورد آن از ابتدای سال ۹۷ بوده است.

محمدیان افزود: هفته دولت در سال جاری ۲۲ پروژه عمرانی و ۱۴ واحد تولیدی در سال جاری افتتاح شدند و امروز نیز ۴۳ پروژه عمرانی و ۳۸واحد صنعتی با حضور دکتر قبادیان معاون اول رئیس جمهور و استاندار خوزستان افتتاح خواهند شد تا نقش مفیدی در بهبود شرایط اقتصادی و ایجاد اشتغال استان داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی با اشاره به تقویت تولیدات داخلی  گفت : مقام معظم رهبری می فرمایند “محور اقتصاد مقاومتی تولیدات داخلی است” . مردم و مسئولین دستگاهای اجرایی در صورت خرید تولیدات داخلی می توانند نقش بسزایی در تقویت تولیدات داخلی داشته باشند

وی عنوان کرد: بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی خوزستان در حال ساخت تجهیزات نفت و گاز هستند و بیش بیش از ۱۳ میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی در شهرک ها و ناحیه های صنعتی خوزستان انجام شده است.

اخلاق محمدیان در پایان گفت:صادرات‌گرا شدت محصول و تولیدات موجب پویایی اقتصاد خواهد شد

مجتبی بهزادی خوزتاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.