کد خبر : 8309
تاریخ انتشار : شنبه 22 تیر 1398 - 16:32

شروع به کار آزمون جهش تحصیلی استان خوزستان

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به شروع به کار آزمون جهش تحصیلی استان خوزستان به صورت متمرکز در شهر اهواز ، گفت: برگزاری آزمون از امروز ۲۲ تیرماه آغاز شده است و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، علی ممبینی با بیان اینکه کلیه تمهیدات لازم برای اجرای

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به شروع به کار آزمون جهش تحصیلی استان خوزستان به صورت متمرکز در شهر اهواز ، گفت: برگزاری آزمون از امروز ۲۲ تیرماه آغاز شده است و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

IMG 20190713 172638 623 300x190 شروع به کار آزمون جهش تحصیلی استان خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، علی ممبینی با بیان اینکه کلیه تمهیدات لازم برای اجرای مناسب آزمون جهش تحصیلی مهیا شده است گفت: تا کنون ۷۳۴ دانش‌آموز ابتدایی برای شرکت در آزمون جهش تحصیلی از پایه اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم ثبت‌نام کرده‌اند که هر دانش آموز در زمان مقرر و طبق جدول زمانبندی اعلام شده برای انجام ازمون جهش به مرکز مراجعه خواهد کرد.

وی افزود: در این مرحله اداره اموزش و پرورش استثنایی از دانش‌آموز متقاضی، تست هوش به عمل می‌آورد و در صورتی که دانش‌آموز بتواند امتیاز لازم را کسب کند، مجاز به جهش تحصیلی خواهد بود؛ پس از آن دانش‌آموز می‌تواند امتحان پایه‌ مورد نظر را در شهریور ماه شرکت نماید.

ممبینی خاطرنشان کرد: لازم است دانش‌آموزان شب قبل خواب و استراحت کافی داشته باشند و اگر والدین متوجه ‌شوند که فرزندشان مریض است یا به هر دلیلی آمادگی لازم در نوبت تعیین‌شده برای شرکت در آزمون را ندارد به مجریان اعلام کنند تا نوبت دیگری در روز بعد برای این دانش‌آموز تعیین کنیم.

ممبینی در پایان گفت: نتایج این آزمون پس از انجام کلیه ی ارزیابی های استان تا نیمه اول مردادماه سال جاری صرفا از طریق سامانه سنجش اعلام خواهد شد که توسط مدیران مدارس مربوطه قابل دریافت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.