کد خبر : 10149
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 شهریور 1398 - 16:11

شرکت شهرک‌های صنعتی استان، برترین دستگاه اجرایی خوزستان شد

شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در جشنواره شهید رجایی سال ۹۷ استان به عنوان برترین دستگاه اجرایی خوزستان معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، اخلاق محمدیان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در جشنواره شهید رجایی استان اظهار کرد: اینکه توانستیم عنوان برترین دستگاه اجرایی استان را بدست آوریم، تعهد خود را به مردم و

شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در جشنواره شهید رجایی سال ۹۷ استان به عنوان برترین دستگاه اجرایی خوزستان معرفی شد.
IMG 20190826 203428 292 300x197 شرکت شهرک‌های صنعتی استان، برترین دستگاه اجرایی خوزستان شد
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، اخلاق محمدیان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در جشنواره شهید رجایی استان اظهار کرد: اینکه توانستیم عنوان برترین دستگاه اجرایی استان را بدست آوریم، تعهد خود را به مردم و جامعه صنعتگران نشان داده ایم.
وی افزود: این شرکت با ارایه خدمات حمایتی به واحدهای صنعتی،
فعالیت خود را در زمینه های آموزش مدیران و پرسنل واحد های صنعتی، ایجاد مراکز و مجتمع های خدمات فناوری و کسب و کار به منظور استقرار مشاورین در جوار صاحبان صنایع، برگزاری تورهای صنعتی داخلی و خارجی، پیاده سازی برنامه های توسعه ای خوشه ای، تامین کسری وثائق از طریق صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و… گسترش داده است.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت شهرک های صنعتی استان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۳۰۸ هکتار زمین در اختیار شهرک های استان است که از این میزان ۱۹۳۶ هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است. تا کنون ۱۶۰۱ واحد در شهرک های صنعتی خوزستان به بهره برداری رسیده و برای بیش از ۲۵ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

محمدیان عنوان کرد: در سال ۱۳۹۷ تعداد ۱۹۱ پروژه عمرانی درون شهرک‌ها و نواحی صنعتی اجرا شد و از این تعداد ۱۲۰ پروژه با اعتباری به مبلغ ۱۹۶۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت. این امر تاثیر زیادی در تحقق شاخص های اختصاصی شرکت و کسب رتبه برتر داشته است.
وی ادامه داد: این شرکت دارای ۸۲ شاخص اختصاصی مصوب سالیانه است که در سال ۱۳۹۷ کلیه شاخص ها محقق شده اند. در این زمینه در برنامه بود تا ۸۰ واحد در سال ۹۷ به بهره برداری برسد اما توانستیم در این زمینه ۸۳ واحد را به بهره برداری برسانیم.
همچنین قرار بود در سال ۹۷ برای ۷۲۰ نفر اشتغال ایجاد کنیم اما خوشبختانه توانستیم برای ۱۵۵۱ نفر شغل ایجاد کنیم.
محمدیان گفت: مقرر بود در سال ۹۷ تعداد ۱۳۵ قرارداد حق انتفاع واگذاری زمین بسته شود اما توانستیم این عدد را به ۴۲۹ فقره قرارداد برسانیم.

وی بیان داشت: در سرفصل های سال ۹۷ قرار بود ۲۰ واحد صنعتی راکد در شهرکها و نواحی صنعتی را به چرخه تولید بازگردانیم اما توانستیم ۳۰ واحد تولیدی راکد را مجدد راه اندازی کرده و به چرخه تولید برگردانیم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: بهبود همه فرآیندهای مرتبط با ارباب رجوع، عدم ثبت شکایات از شرکت طی سه سال گذشته در سامانه سامد استانداری،
ملاقات حضوری در کلیه ایام و ساعات اداری با ارباب رجوع به جهت ضرورت جذب سرمایه گذاری و تسهیل در رفع موانع و پیگیری مشکلات آن‌ها،ایجاد و استقرار میز خدمت فیزیکی و الکترونیکی،
ایجاد سامانه الکترونیکی ارزشیابی پرسنل، تهیه اپلیکیشن معرفی شرکت و ارائه خدمات بر بستر موبایل، اخذ گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت ISO9001:2015، گواهی استاندارد رسیدگی به شکایات ISO10002:2014و رضایت مشتریان ISO10004:2012، اهمیت به کارگروه های سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و پیگیری مصوبات،
انجام بازرسی های دوره ای و بازرسی تکریم ارباب رجوع، مناسب سازی فضاهای اداری جهت رفاه ارباب رجوع و تجزیه و تحلیل ارزیابی عملکرد سال های گذشته و تصمیم گیری در خصوص رفع کمبودها و نواقص از جمله اقدامات اصلاحی انجام شده برای تحقق شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد در شهرک های صنعتی استان است.
IMG 20190826 203429 086 300x291 شرکت شهرک‌های صنعتی استان، برترین دستگاه اجرایی خوزستان شد
IMG 20190826 203431 331 300x197 شرکت شهرک‌های صنعتی استان، برترین دستگاه اجرایی خوزستان شد
IMG 20190826 203432 907 220x300 شرکت شهرک‌های صنعتی استان، برترین دستگاه اجرایی خوزستان شد
IMG 20190826 203426 160 218x300 شرکت شهرک‌های صنعتی استان، برترین دستگاه اجرایی خوزستان شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.