کد خبر : 22776
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردین 1401 - 20:32

شرکت فجر انرژی خلیج فارس و سوالی که همچنان بی‌پاسخ ماند

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

پس از انتشار خبر مسکوت ماندن تبدیل وضعیت نیروهای بومی شرکت فجر، این شرکت در جوابیه ای بدون ارتباط با خبر منتشر شده از این خبرگزاری، بحث تبدیل وضعیت ایثارگران را مطرح کرد.

252964 997 شرکت فجر انرژی خلیج فارس و سوالی که همچنان بی‌پاسخ ماند

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب به نقل از خبرگزاری فارس، هفته گذشته خبری در خبرگزاری فارس منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت فجر انرژی خلیج فارس در ابتدای سال گذشته لیستی شامل ۷۰ درصد نیروی غیربومی را تبدیل وضعیت از نوع قرارداد پیمانکاری به مدت موقت کرده است.

پس از پیگیری‌های صورت گرفته تاییدیه لیست جدید کارکنان بومی جهت تبدیل وضعیت از نوع قرارداد پیمانکاری به مدت موقت اخذ شده، اما مدیرعامل شرکت در مقابل نیروهای بومی ایستادگی می‌کند.

در خبر منتشر شده از خبرگزاری فارس به وضوح مشکل تبدیل وضعیت لیست بومی و گلایه کارکنان از تبدیل وضعیت نیروهای غیربومی در سال گذشته مطرح شده بود.

شرکت فجر در جوابیه خود توضیحاتی در خصوص بحث تبدیل وضعیت ایثارگران مطرح کرد که هیچ ارتباطی با خبر منتشر شده در خبرگزاری فارس نداشت.

در این جوابیه آمده است: «دستورالعمل تبدیل وضعیت کارکنان (تبدیل وضعیت ایثارگران) در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ همانند سایر شرکت‌ها به شرکت فجر انرژی خلیج فارس اعلام گردید که فجر انرژی، مطابق مواد مصرح در دستورالعمل، اقدامات لازم را انجام داده و تا حصول نتیجه، پیگیری خواهد کرد.»

خبرگزاری فارس در خبر پیشین خود،در مصاحبه با کارکنان معترض این شرکت، به موضوع تعلل مدیریت شرکت فجر در تبدیل وضعیت نوع قرارداد از پیمانکاری به مدت موقت لیست بومی پرداخته بود، این‌در حالی است که مدیریت این شرکت پیش از این لیستی شامل ۷۰ درصد نیروی غیربومی  تبدیل وضعیت کرده است.

اکنون شرکت فجر انرژی خلیج فارس در جوابیه خود بحث تبدیل وضعیت ایثارگران را مطرح کرده، در صورتی که تبدیل وضعیت لیست بومی مورد بحث در خبر پیشین و تبدیل وضعیت ایثارگران دو مقوله کاملا مجزاست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.