کد خبر : 23565
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 خرداد 1401 - 19:14

شرکت پخش فرآورده های نفتی، پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس و پتروشیمی بندرامام به تعهد خود در خصوص جاده مجیدیه بندرماهشهر عمل نکرده اند

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

طبق توافق صورت گرفته بین شهرداری بندرماهشهر و چند ارگان مختلف برای تکمیل پروژه جاده مجیدیه شرکت پخش فرآورده های نفتی، پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس و پتروشیمی بندرامام به تعهد خود عمل نکرده اند.

1 700x394 1 شرکت پخش فرآورده های نفتی، پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس و پتروشیمی بندرامام به تعهد خود در خصوص جاده مجیدیه بندرماهشهر عمل نکرده اند

با هماهنگی چندین ارگان توافق شد اجرای پروژه جاده مجیدیه توسط شهرداری بندرماهشهر انجام و هزینه های آن توسط سایر ارگان ها پرداخت شود که تاکنون این مهم بصورت کامل رخ نداده است.

شرکت پخش فرآورده های نفتی و پتروشیمی بندرامام که بیشترین استفاده را از این مسیر دارند تاکنون تعهد خود از بابت پرداخت هزینه های این جاده انجام نداده‌ اند.

شهرداری بندرماهشهر با هزینه و تجهیزات خود تا مرحله نهایی و اجرای آسفالت پیش رفته اما هزینه سنگین آسفالت با توجه به کمبود قیر باعث توقف کار شده و مکاتبات شهرداری بندرماهشهر با ارگان های نامبرده برای انجام تعهداتشان تاکنون بی نتیجه مانده است.

نکته قابل تامل این است که جاده مجیدیه خارج از فضای شهری است و شهرداری وظیفه قانونی جهت اجرای این پروژه نداشته و با دیدگاه همکاری با شرط تامین هزینه آن توسط سایر ارگان ها وارد این پروژه شده است تا مردمی که قصد تردد از این جاده را دارند به سهولت از آن استفاده کنند، اما اکنون بانیان آن باید پاسخگو کم کاری سایر ارگان ها باشند زیرا شهرداری بندرماهشهر بیشتر از وظیفه خود نیز تاکنون اقدام کرده است.

لزوم ورود فرماندار و نماینده مجلس به این پروژه به منظور اجرای تعهدات شرکت های مذکور کاملا مشهود است، اما تاکنون در صورت هرگونه پیگیری نتیجه ای حاصل نشده است.

حال شهردار بندرماهشهر با رضایت شورای اسلامی شهر، تکمیل و آسفالت این جاده را قبل از انجام تعهدات شرکت های مذکور با نیت رضایت مردم بندرماهشهر انجام خواهد داد تا پس از آن پیگیر مطالبات خود شود.

تردد مردم بندرماهشهر با خودروی شخصی در این جاده که ترافیک سنگین خودروهای باربری شرکت های پخش فرآورده های نفتی و پتروشیمی بندرامام باعث فرسودگی مداوم آن می شوند با مشکل مواجه شده و مردم از مسئولین شهری انتظار دارند. شهرداری بندرماهشهر فرای وظایف خود پیشقدم حل مشکل و رفاه مردم شده است.

شرکت های مستقر در منطقه موظف به انجام مسئولیت های اجتماعی هستند، حال شرکت های منطقه از تعمیر و ترمیم جاده ای که خود بیشترین استفاده را از آن دارند سر باز می زنند.

پس از اتمام این پروژه به جد در خصوص وظایف شرکت های منطقه برای اجرای پروژه های مختلف و مسئولیت های اجتماعی در بندرماهشهر مطالبه مردم را ادامه خواهیم داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.