کد خبر : 7556
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 تیر 1398 - 3:54

شهردار منتخب اهواز جوانی با برنامه و لایق است

آیت الله حیدری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از تصمیم  شورای شهر در انتخاب شاعری تقدیر می‌کنیم زیرا یک جوان بابرنامه و لایق را انتخاب کردند. به گزارش خوزتاب، مراسم معارفه موسی شاعری شهردار اهواز با حضور دکتر جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور، استاندار خوزستان، آیت الله حیدری نماینده مردم استان

آیت الله حیدری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از تصمیم  شورای شهر در انتخاب شاعری تقدیر می‌کنیم زیرا یک جوان بابرنامه و لایق را انتخاب کردند.

ImageHandler 5 300x200 شهردار منتخب اهواز جوانی با برنامه و لایق است

به گزارش خوزتاب، مراسم معارفه موسی شاعری شهردار اهواز با حضور دکتر جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور، استاندار خوزستان، آیت الله حیدری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ، سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان، رئیس و اعضای شورای شهر، فرماندار اهواز و سایر مدیران استانی برگزار شد.

در این جلسه  عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برای توسعه و پیشرفت شهر اهواز شرایط زیادی باید فراهم شود که انتخاب مدیران جوان و انقلابی یکی از مهم‌ترین آن‌هاست زیرا این موضوع در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و موضوع جوان‌گرایی است.

حیدری با اشاره به نقش جوانان در دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: در هر دوره‌ای که مدیران لایق و انقلابی وارد شدند، باعث خیرات و برکات بودند و از تصمیم  شورای شهر در انتخاب شاعری تقدیر می‌کنیم زیرا یک جوان با برنامه و لایق را انتخاب کردند.

وی گفت: نقش اصلی در موفقیت یا ناکامی یک شهردار را بدنه شهرداری ایفا می‌کند و شهردار جوان نیازمند همکاری همه مدیران و مسؤولان است.

 آیت الله محسن حیدری افزود: در ۴۰ سال انقلاب، خدمات بسیاری توسط مدیران انجام شد اما نواقص و کمبودهای زیادی وجود دارد که این فاصله باید کم شود.

وی افزود: باید با کمک دولت، مدیران، بخش خصوصی، نخبگان و نیروهای سازنده، کمبودها رفع شود.

آیت‌الله حیدری طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبری را یک گام بزرگ و بابرکت برای خوزستان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تکمیل این طرح، خیر زیادی به استان برسد.

وی گفت: ضعف‌ها و کمبودهای زیادی هنوز در خوزستان وجود دارد و پس از گذشت ۳۰ سال، خوزستان همچنان دست‌به‌گریبان آثار جنگ است که وجود  ۴۰۰ هزار نفر حاشیه‌نشین در اهواز شاهدی بر این مدعاست.

عضو مجلس خبرگان رهبری خواستار نگاه ویژه دولت‌مردان  به خوزستان شد و افزود: بازسازی‌ها پس از جنگ بیشتر شبیه به ماله‌کشی بود و امروز باید اقدامات ویژه‌ای انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.