کد خبر : 10718
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهریور 1398 - 8:42

ضرورت تعامل بیش از پیش شركت های بهره بردار با محیط پیرامونی

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تعامل بیش از پیش شرکت های بهره بردار تابع این شرکت را با محیط پیرامونی خواستار شد و بر اجرای مسئولیت های اجتماعی به بهترین شکل ممکن تأکید کرد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مهندس احمد محمدی روز سه شنبه ۱۲ شهریورماه ۱۳۹۸ به همراه تعدادی از

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تعامل بیش از پیش شرکت های بهره بردار تابع این شرکت را با محیط پیرامونی خواستار شد و بر اجرای مسئولیت های اجتماعی به بهترین شکل ممکن تأکید کرد.

IMG 20190907 130808 483 300x195 ضرورت تعامل بیش از پیش شركت های بهره بردار با محیط پیرامونی

مهندس احمد محمدی به همراه تعدادی از مدیران

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مهندس احمد محمدی روز سه شنبه ۱۲ شهریورماه ۱۳۹۸ به همراه تعدادی از مدیران این شرکت از منطقه گوره، چندراهه گناوه، خطوط لوله صادراتي مسير و مخازن ذخيره سازي پترواميد آسيا در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و همچنين كارخانه و تاسيسات تزريق گاز مارون و واحد بهره برداري شماره-۵ مارون بازدید کرد.

وي در اين بازديد بر توجه به نيروي انساني و شنيدن بدون واسطه دغدغه هاي آنها و بررسي ميداني مشكلات اين همكاران اعم از مشكلات پرسنلي، بهداشتي، ايمني و خدماتي و رسيدگي و حل مشكلات موجود در اين زمينه ها تأكيد كرد.

مهندس محمدي در جلسه ای با حضور مدیران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران وضعیت این تأسيسات و پروژه های در دست اجرا و موثر در فرايند توليد بويژه تلمبه خانه حياتي گوره را بررسی و بر تسريع در انجام اين پروژه ها تأكيد نمود.

در این نشست، مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، جانشین مدیر عامل و رؤسای ادارات مختلف شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گزارشی از وظایف و عملکرد و برنامه های آتی تأسیسات صادرات نفت ارائه دادند.

مهندس محمدی اظهار داشت: اگرچه رسالت ما حفظ و صیانت از سرمایه ملی نفت در جهت افزایش توان اقتصادی است اما مجموعه شرکت های بهره بردار باید ضمن اجرای وظایف محوله تمام تلاش و سعی خود را در جهت تعامل و اجرای مسؤلیت های اجتماعی به بهترین شکل ممکن به کار گیرند.

وی، با تاکید بر رعایت ایمنی و حفاظت از تاسیسات گفت: امانتی که امروز در دست ماست متعلق به ملت ایران است لذا وظیفه سنگینی در راهبری این تاسیسات و حفظ آنها متوجه ما می باشد.

مهندس محمدی همچنين با جانشين مدير منطقه بهرگان ديدار و بر لزوم تعامل في مابين تاكيد كرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.