کد خبر : 8470
تاریخ انتشار : جمعه 28 تیر 1398 - 15:18

عدم وقفه در تأمین انرژی کشور از دستاوردهای مدیریت بحران سیل در خوزستان بود

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی با اشاره به محاصره تاسیسات نفتی در سیل ابتدای سال جاری در استان خوزستان گفت: با مدیریت صحیح بحران سیل، هیچگونه خللی در تأمین انرژی کشور ایجاد نشد. مهندس محمد خانچی روز در مراسم آغاز به کار کارگاه آموزشی و تمرینی اعضای

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی با اشاره به محاصره تاسیسات نفتی در سیل ابتدای سال جاری در استان خوزستان گفت: با مدیریت صحیح بحران سیل، هیچگونه خللی در تأمین انرژی کشور ایجاد نشد.

IMG 20190715 WA0089 300x200 عدم وقفه در تأمین انرژی کشور از دستاوردهای مدیریت بحران سیل در خوزستان بود

مهندس محمد خانچی روز در مراسم آغاز به کار کارگاه آموزشی و تمرینی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان اظهار داشت: با شروع بحران سیل در استان، مناطق نفتخيز جنوب با تمام قوا در كنار تمام دستگاه ها و سازمانهاي دولتي و نظامي به امداد رساني به مردم شهرهاي مختلف استان ومقابله باسيلابي بي سابقه پرداخت و اين امر را وظيفه خود دانسته و اين قول را مي دهد كه تا رفع مشكلات مردم وعادي شدن جريان زندگي شان در كنار آنان بماند.

وی در ادامه گفت: با توجه به اينكه بسیاری از تأسیسات و چاه های نفت در معرض سیلاب قرارداشت با برنامه ريزي به عمل آمده و تلاش شبانه روز کارکنان سختکوش مناطق نفت خیز جنوب علاوه بر امداد رساني به مردم و جلوگيري از ورود سيلاب به برخي از مراكز حساس استان همچون بيمارستان ها، تمهيدات لازم در جهت جلوگيري از مخاطرات زيست محيطي همچون نفت ريزي و آلوده شدن رودخانه ها را به عمل آورده و تمام تلاش خود را جهت استمرار، فرآیند تولید و توزیع نفت خام كه خوراك پالايشگاه ها و پتروشيمي ها جهت تامين فرآورده هاي ضروري مانند بنزين است را به کار بست.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی افزود: علي رغم این اینکه برای استمرار تأمین انرژی کشور زحمات زیادی کشیده شد اما این دستاورد مهم کمتر مورد توجه واقع گردید.

مهندس خانچی خاطرنشان کرد: در جریان سیل اخیر، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب علاوه بر مأموریت خود در حفظ و ایمنی تاسیسات و نگهداشت تولید، معین ۳ شهرستان اهواز، کارون و باوی بود و در این زمینه هر آنچه در توان داشت، اعم از نیروی انسانی و ماشین آلات، به صحنه عمل آورد و البته خدمات فراواني به شهرستان هاي ديگري مانند شوش، شوشتر، انديكا، مسجدسليمان و دشت آزادگان ارايه نمود كه اميدواريم مورد رضاي حق تعالي و مردم عزيز واقع شده باشد.

ادامه تصاویر / مجتبی بهزادی?

۲۰۱۹۰۷۱۵ ۱۰۰۰۰۳ 300x225 عدم وقفه در تأمین انرژی کشور از دستاوردهای مدیریت بحران سیل در خوزستان بود

?مجتبی بهزادی

۲۰۱۹۰۷۱۵ ۱۰۰۳۲۳ 300x225 عدم وقفه در تأمین انرژی کشور از دستاوردهای مدیریت بحران سیل در خوزستان بود

?مجتبی بهزادی

IMG 20190715 WA0085 300x200 عدم وقفه در تأمین انرژی کشور از دستاوردهای مدیریت بحران سیل در خوزستان بود

IMG 20190715 WA0078 300x200 عدم وقفه در تأمین انرژی کشور از دستاوردهای مدیریت بحران سیل در خوزستان بود

۲۰۱۹۰۷۱۵ ۱۰۱۳۴۲ 300x225 عدم وقفه در تأمین انرژی کشور از دستاوردهای مدیریت بحران سیل در خوزستان بود

?مجتبی بهزادی

شایان ذکر است کارگاه آموزشی و تمرینی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان به مدت سه روز در مجتمع آموزش فنون شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در اهواز برگزار می شود.

در این کارگاه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران ۲۷ شهرستان استان خوزستان حضور دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.