کد خبر : 27136
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402 - 12:30

عزل سید سجاد پادام و واکنش او نسبت به این برکناریش

خبرهای مهم خوزستان و ایران را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

 سیدسجاد پادام، مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال اظهارات نسنجیده در خصوص صندوق‌های بازنشستگی و فروش جزایر کیش و قشم، از سمت خود برکنار شد.

1287913314 عزل سید سجاد پادام و واکنش او نسبت به این برکناریش

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ این تغییرات باعث شد که واکنش‌های مثبت و منفی نسبت به عملکرد دولت راجع به برکناری‌ها در رسانه ها و فضای مجازی و صحبت نخبگان و مسئولین بوجود بیاید.

ماجرا چه بود؟

مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ویدئویی گفته بود به‌زودی مجبوریم کیش، قشم و خوزستان را بفروشیم تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را بدهیم.

واکنش‌ها به اظهارات جنجالی

سخنگوی دولت در واکنش به این اظهارات گفته بود: هر کسی مشکلی دارد از جیبش این هزینه‌ها را پرداخت کند.همچنین دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به این موضوع گفت: «‏در خصوص بی‌دقتی و کج‌سلیقگی یک مدیر وزارت رفاه در بیان راه‌حلی نادرست برای حل ناترازی صندوق‌های بازنشستگی، وزیر محترم رفاه تأکید کرد موضع مذکور، شخصی و مؤکداً بر خلاف سیاست‌های دولت و اقدامات این وزارتخانه برای حل ریشه‌ای و ساختارمند معضلات بجا مانده از گذشته است.»

اظهارات عجیب، کار دست مسئول دولتی داد

سرانجام بعد از واکنش‌های متعدد، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در پی اظهارات حاشیه‌ساز و خلاف‌ واقع مدیرکل بیمه‌های اجتماعی این وزارتخانه، در خصوص ناتوانی دولت در پرداخت حقوق بازنشستگان، وی با دستور معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سمت خود برکنار شد.

خبر برکناری مقام وزارت کار، با انتقادات برخی‌ها در شبکه‌های اجتماعی همراه بود که معتقد بودند عدم سعه صدر دولت باعث می‌شود که از همکاری با افراد توانمند و نخبگان بی‌بهره بماند.

واکنش سجاد پادام مدیر بیمه‌های اجتماعی وزارت کار به عزلش
34ea9206 d846 4eb2 839b 4fac6f2751b0 عزل سید سجاد پادام و واکنش او نسبت به این برکناریش

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.