کد خبر : 24495
تاریخ انتشار : جمعه 18 آذر 1401 - 10:26

عقد قرارداد بیمه سلامت خوزستان با مراکز توانبخشی

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان : خدمات دهی به معلولان جامعه افزایش یافته است بطوری که این خدمات نسبت به گذشته ۷ برابر شده است.

8887545 197 عقد قرارداد بیمه سلامت خوزستان با مراکز توانبخشی

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ ،محمدرضا رضایی گفت:یکی از اهداف سازمان بیمه سلامت ایران ارائه خدمات مطلوب به معلولین تحت پوشش بهزیستی است.

وی افزود: با عنایت به تفاهم نامه فی مابین سازمان بیمه سلامت ایران و سازمان بهزیستی کشور، از این پس سازمان بیمه سلامت ایران خدمات مطلوبی را به طیف گسترده‌ای از افراد دارای معلولیت ارائه می‌نماید.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان اظهار داشت: این افراد با مشکلات عدیده‌ای رو به رو هستند که درک شرایط این قشر و برنامه ریزی برای برطرف کردن آن از وظایف نهاد‌های حمایتی و بیمه‌ای است.

رضایی افزود: سازمان بیمه سلامت به دنبال ارتقاء سطح خدمات به افراد دارای معلولیت در حوزه توانبخشی هستند، به طوری که یکی از موضوعاتی که به صورت جدی از سوی سازمان بیمه سلامت ایران پیگیری می‌شود، بحث پوشش بیمه‌ای خدمات پیشگیری، مداخلات درمانی افراد دارای معلولیت است.

مدیرکل بیمه سلامت گفت: در راستای این تفاهم نامه خدمات ارائه شده به معلولین جامعه که قبلا ۸ کد خدمتی بوده است، به تدریج افزایش یافته است به طوری که در سال جاری به ۵۹ کد خدمتی افزایش پیدا کرده و امیدواریم که شاهد سطح گسترده‌تر از ارائه خدمت به این قشر از جامعه باشیم.

وی افزود: علاوه بر پوشش خدمات در بخش دولتی، پرداخت در بخش عمومی غیر دولتی و خصوصی نیز در تعهد سازمان بیمه سلامت ایران قرار گرفته است.

در پایان رضایی  اظهار داشت: اداره کل بیمه سلامت خوزستان آماده عقد قرارداد با کلیه مراکز توانبخشی دارای پروانه فعالیت حوزه توانبخشی در استان می‌باشد، این مراکز می‌توانند برای عقد قرارداد به کلیه ادارات بیمه سلامت در خوزستان مراجعه نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.