علیرضا کریمی مقابل نماینده اسرائیل کشتی نگرفت

در روز نخست پیکارهای کشتی آزاد امیدهای جهان در لهستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی در حالی به حریف روسیه ای خود نتیجه را واگذار کرد که تا یک دقیقه مانده به پایان کار از حریفش جلو بود و در دقیقه پایانی اسیر فیتیله پیچ های حریفش شد و بازنده از تشک مسابقه خارج

در روز نخست پیکارهای کشتی آزاد امیدهای جهان در لهستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی در حالی به حریف روسیه ای خود نتیجه را واگذار کرد که تا یک دقیقه مانده به پایان کار از حریفش جلو بود و در دقیقه پایانی اسیر فیتیله پیچ های حریفش شد و بازنده از تشک مسابقه خارج شد. از آنجایی که سرباززدن ورزشکاران ایرانی در مسابقات جهانی از حضور در مقابل نمایندگان اسرائیل حساسیت هایی را به وجود آورده و موجب جریمه هایی برای ورزش کشورمان شده است به نظر می رسد این باخت برای رودررو نشدن کریمی با کشتی گیر رژیم اشغالگر قدس بوده است. پس از آن با رسیدن کشتی گیر روس به فینال کریمی یک بار دیگر شانس حضور در دیدار رده بندی و مدال برنز را داشت که در این مرحله به کشتی گیر اسرائیلی خورد و حاضر نشد با او کشتی بگیرد. این کار کریمی باعث شد تا کشتی گیر اسرائیلی در نهایت به مدال برنز مسابقات دست پیدا کند.

17 11 25 16343657337635 1 علیرضا کریمی مقابل نماینده اسرائیل کشتی نگرفت

علیرضا کریمی تا به حال دوبار از حضور در مقابل نمایندگان اسرائیل خودداری کرده و همین امر اسرائیل را دارای دو مدال جهانی کشتی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.