کد خبر : 21770
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1400 - 0:23

فشار دانشگاه آزاد به دانشجویان بندرماهشهری/ اعتصاب کارمندان دامنگیر جیب دانشجویان شد

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

پس از اعتراض چند مرحله‌ای کارکنان دانشگاه آزاد بندر ماهشهر به عدم دریافت حقوق و مزایا، این واحد دانشگاهی در اقداماتی از پیش تعیین شده، دست در جیب دانشجویان برده و به هر نحوی، به دانشجویان برای دریافت شهریه فشار می‌آورد.

04 1024x392 1 فشار دانشگاه آزاد به دانشجویان بندرماهشهری/ اعتصاب کارمندان دامنگیر جیب دانشجویان شد

یک دانشجو که نمیخواست نامش فاش شود به خبرنگار خوزتاب بندرماهشهر گفت: در انتخاب واحد ترم جدید شهریه ثابت را به طور کامل پرداخت و به صورت پیش پرداخت برای انتخاب واحد‌ها، حدود ۳۰ درصد از شهریه متغیر را هم پرداخت کرده‌ام.

وی ادامه داد: در انتخاب واحد، دروسی که باید توسط دانشگاه ارائه شود، به دانشجویان ارائه نشده و حال در حذف و اضاف، این دروس ارائه شده است.

این دانشجوی سال آخر اضافه کرد: اما حال دانشگاه برای انجام حذف و اضاف مبلغ ۹۸۶ هزار تومان دیگر طلب کرده است و تا زمانی که دانشجو این مبلغ را پرداخت نکند، حق حذف و اضافه دروس را نخواهد داشت.

وی افزود: اگر این ۹۸۶ هزار تومان را بپردازم، تاکنون بیش از ۲ میلیون ۴۰۰ به حساب دانشگاه در بهمن ماه واریز کرده‌ام که با توجه به فشار شدید اقتصادی و مشکلات معیشتی، توان پرداخت این مبلغ را ندارم.

به نظر می‌رسد دانشگاه آزاد بندر ماهشهر با این اقدام، سعی در فشار حداکثری به دانشجویان دارد تا کارکنان خود را راضی نگه دارد و از اعتصاب آنان جلوگیری کند اما با این روند، در سال‌های آینده باید در انتظار تعطیل شدن این واحد دانشگاهی باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.