قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان شد

 قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان شد   به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ هیات وزیران در جلسه امروز یکشنبه پس از بررسی سوابق اجرایی و برنامه کاری قاسم سلیمانی به وی به عنوان استاندار منتخب خوزستان رأی اعتماد داد. 💢 در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد، هیات

 قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان شد

IMG 20210214 222545 166 قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان شد

 

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ هیات وزیران در جلسه امروز یکشنبه پس از بررسی سوابق اجرایی و برنامه کاری قاسم سلیمانی به وی به عنوان استاندار منتخب خوزستان رأی اعتماد داد.

💢 در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد، هیات وزیران به اتفاق آرا، #قاسم_سلیمانی را به عنوان استاندار خوزستان منصوب کرد.

💢 رییس جمهوری ضمن تبریک به سلیمانی، وی را از استانداران باسابقه، خوشنام و موفق دولت دانست و از تلاش‌ها و سخت کوشی‌های بی شائبه شریعتی استاندار پیشین خوزستان، تقدیر و تشکر کرد.

 

♨️ استاندار جدید خوزستان: امیدوارم خادم خوبی برای مردم خوزستان باشم

🔰”قاسم سلیمانی دشتکی”، استاندار جدید خوزستان: در طول مدت خدمتم به مردم ایلام هر آنچه که در توان داشتم را به کارگیری کردم. قدردان مردم ایلام برای همیشه خواهم بود. کارها و اقدامات ارزشمندی در حوزه های مختلف در استان ایلام صورت گرفته و یا در حال انجام است که ایلام را در مسیر ترقی و توسعه قرار داده است.

🔻از هیئت دولت و رئیس جمهور برای انتخاب اینجانب بعنوان استاندار خوزستان قدردانی می کنم، انشاالله که خادم خوبی برای مردم این استان باشم.

🔻مردم خوزستان حق زیادی بر گردن نظام دارند و در دوران دفاع مقدس با تمام وجود از مرزها دفاع کردند. امیدوارم با همراهی مردم و مسئولان بتوانیم مشکلات استان خوزستان را برطرف کنیم.

#اطلاع_رساني_كنيد

💻 پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب 👇
WWW.KHUZTAB.IR
📲 کانال تلگرام خبرفوری خوزتاب 👇
http://t.me/joinchat/AwNlxz8spptlTU47EWxAhQ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.