کد خبر : 22241
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 - 16:03

قاچاقچیان سلاح و توزیع کنندگان موادمخدر حداکثر مجازات قانونی برای آنها اجرا می‌شود

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

رئیس دادگستری کل استان گفت: کسانی که اقدام به قاچاق و یا توزیع مواد مخدر می‌کنند بدون هیچگونه ارفاقی حداکثر مجازات قانونی برای آنها اجرا می‌شود.
1226147 783.jfif  قاچاقچیان سلاح و توزیع کنندگان موادمخدر حداکثر مجازات قانونی برای آنها اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین”صادق مرادی” در مراسم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که در ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: از تمامی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی استان تشکر می‌کنم که الان بخشی از زحماتشان از قبیل کشف بیش از ۴ هزار قبضه اسلحه غیرمجاز و مواد مخدر را در این نمایشگاه می‌بینید.

وی افزود: دستگاه قضائی طبق دستوراتی که به همه همکاران ابلاغ کرده هر گونه سلاح غیرمجاز که کشف شد خصوصاً اسلحه های جنگی تحت هیچ شرایطی متهم آن‌ها آزاد نمی‌شود تا صدور حکم و بدون هیچ‌گونه ارفاق باید حداکثر مجازات قانونی اجرا شود.

رئیس دادگستری کل استان خوزستان ادامه داد: با کسانی که از اسلحه‌ها به‌خصوص در مراسمات استفاده می‌کنند و آمران، مشارکان و معاونان آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی بیان داشت: در خصوص مواد مخدر نیز به همه همکاران اجرای احکام ابلاغ کردیم که در خصوص کسانی که اقدام به قاچاق و یا توزیع مواد مخدر می‌کنند هیچگونه ارفاقی انجام ندهند و حداکثر مجازات قانونی در هر مورد برای آنها اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی در خصوص اقدامات پایان سال بیان داشت: در پایان سال هیچکدام از کسانی که دارای سابقه به خصوص کسانی که در بحث سرقت، زندان هستند، به هیچ وجه به آن ها مرخصی داده نمی شود و حتماً با کسانی که در این ایام اقدام به اخلال در نظم کنند خصوصاً اراذل و اوباش که احتمال دارد چهارشنبه آخر سال اقداماتی کنند طبق دستوالعمل‌ نیروهای نظامی و انتظامی با آنها برخورد می‌کنند.

رئیس دادگستری کل استان خوزستان با تاکید بر اینکه حداکثر توان دستگاه قضائی و نیروهای نظامی و انتظامی بر امنیت استان است، خاطرنشان کرد: به همه هم استانی‌ها این را قول می‌دهیم هر کس بخواهد وارد خط قرمز امنیت شود به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.