کد خبر : 23835
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مرداد 1401 - 22:12

قطع برق صدای اعتراض صنعتگران شهرک صنعتی بندرماهشهر را درآورده است

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

صنعتگران شهرک صنعتی بندرماهشهر که تعداد آن ها اندک است با قطعی مداوم برق حتی در روزهای تعطیل مواجه هستند.

مشکل قطع برق قطع برق صدای اعتراض صنعتگران شهرک صنعتی بندرماهشهر را درآورده است

قطع مداوم برق در شهرک صنعتی بندرماهشهر برخلاف سایر شهرهای دارای شهرک صنعتی باعث اعتراض و خشم صنعتگران این شهرک شده است.

وعده حمایت و اشتغال از صنایع پایین دستی مدیران بندرماهشهر زمانی تحقق می یابد که بتوان ظرفیت موجود را به درستی مدیریت کرد.

قطع برق باعث اخلال در روند تولیدات و عملیات کارگاه های صنعتی شهرک صنعتی بندرماهشهر شده به گونه ای که هیچ مسئولی پاسخگوی این وضعیت نابسامان نیست.

یکی از صنعتگران شهرک صنعتی بندرماهشهر با اعتراض نسبت به این عملکرد اداره برق و سکوت مسئولین گفت: افزایش قیمت مواد اولیه و کاهش خرید، مجموعه های صنعتی را با مشکلات زیادی مواجه کرده اما قطعی برق تولید ما را به صفر رسانده است.

وی افزود: بیکاری کارگران در روزهای مختلف با وجود قطعی برق و نارضایتی مجموعه های سفارش دهنده محصولات ما باعث اخلال در روند تولید و ایجاد مشکلات بسیاری برای ما شده است.

این در حالی است که حمایت از صنایع پایین دستی، احداث صنایع پایین دستی و گسترش آن از شعارهای مدیران شهرستان بندرماهشهر بوده است و وضعیت موجود این شعارها را غیرعملیاتی خواهد کرد.

قطع برق حتی در روزهای تعطیل که ادارات و مراکز مختلف مصرف برقی ندارند نیز نکته قابل تامل و توجهی است که زیرساخت های مناسب برای توسعه و حمایت از صنعتگران بندرماهشهر وجود ندارد.

کارگاه های صنعتی تولیدی شهرک صنعتی بندرماهشهر سال هاست با اینچنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و صدای آن ها را نه کسی می شنود و نه کسی برای رفع مشکلات آن ها اقدامی می کند.

آتش گرفتن ۳ کارگاه در ماه های گذشته و نبود آب جهت اتفای حریق و آتش نشان ثابت در محل شهرک صنعتی و اکنون قطعی مکرر برق، مردم را نسبت به شعارهای سطحی حمایت از صنایع پایین دستی، صنعتگران و همچنین اشتغال دلسرد کرده است.

یکی دیگر از صنعتگران شهرک صنعتی نیز با گلایه از وضعیت موجود بیان داشت: کاهش تولید با توجه به قطعی برق و بیکاری کارگران حتی شرکت های سفارش دهنده را به خرید از شهرهای دیگر سوق می دهد و کسی به داد ما تولید کنندگان و صنعتگران بندرماهشهر نمی رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.