کد خبر : 20590
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آذر 1400 - 16:59

✍به قلم علی زهیری(لویمی) مدرس دانشگاه و فعال رسانه ای

لزوم توجه حاکمیت و وزارت بهداشت به تمامی مدافعان سلامت/ موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی وزارت بهداشت جدی گرفته شود است / نیروهای شرکتی بهداشت بعلاوه اینکه از تمامی مزایا همچون اضافه کاری و حق ماموریت محرومند،  از سرویس ایاب و ذهاب هم محروم هستند!

خبرهای مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

علی زهیری مدرس دانشگاه و مدیرمسئول پایگاه خبری “بازتاب جنوب” با انتشار یادداشتی نسبت به بلاتکلیفی نیروهای شرکتی و پیمانی حوزه بهداشت و درمان انتقاد کرد

ااا..
IMG 20211215 120139 768 لزوم توجه حاکمیت و وزارت بهداشت به تمامی مدافعان سلامت/ موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی وزارت بهداشت جدی گرفته شود  است / نیروهای شرکتی بهداشت بعلاوه اینکه از تمامی مزایا همچون اضافه کاری و حق ماموریت محرومند،  از سرویس ایاب و ذهاب هم محروم هستند!

..

پایگاه خبری خوزتاب

..

✍استاد زهیری نوشت؛

..زهی.

متاسفانه در سال های اخیر نیروهای شرکتی و پیمانکاری مجموعه بهداشت و درمان دچار مشکلات زیادی شده اند که حتی تاثیر منفی در زندگی شخصی آنها گذاشته و برخی هم از لحاظ روحی و روانی با مشکل مواجه شده اند.

 

 

تبدیل وضعیت میشوید؛ وضع شما بهتر قبل خواهد شد؛ مزایا به شما تعلق خواهد گرفت؛ حقوق را تعدیل و همسان سازی میکنیم… این جملات همه شعار و قول های پوچ سال های اخیر برخی مسئولان حاکمیت از دولت مردان گرفته تا وکلای مردم در مجلس است. با تمامی این شعارها هنوز بدیهیات و مشکلات جزیی نیروهای شرکتی مانند سرویس ایاب و ذهاب حل نشده است چه برسد به اینکه تبدیل وضعیت شوند.

 

 

 

در برخی از مراکز بهداشتی و درمانی به نیروهای پیمانکاری آنها میگویند شما نیروی رسمی نیستی پس نه ناهار به شما تعلق میگیرد و نه سرویس، حتی وقتی سهمیه وام با سود ۴ درصد می آید به نیروهای پیمانکاری میگویند چون نیروی رسمی نیستی این وام به شما تعلق نمیگیرد!

 

 

 

رهبر معظم انقلاب بارها به مسئولان مربوطه حوزه بهداشت و درمان تذکر دادند که مطالبات بحق مدافعان سلامت را جدی بگیرند بویژه موضوع بهداشت که در اغلب دولت ها با بی اهمیتی مواجه شده است؛ در حالیکه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ایشان با پرستاران به اهمیت ویژه به موضوع بهداشت تاکید و فرمودند هروقت به بهداشت تکیه کردیم موفق شدیم.

 

 

 

نگارنده پیشنهاد میدهد نگاه مسئولان مربوطه به نیروهای شرکتی و پیمانکاری مجموعه بهداشت و درمان یک نگاه عدالت محور باشد تا یک نگاه ناسیونالیستی و تنها مختص به نیروهای رسمی!! به طور قطع حمایت و انگیزه دادن به نیروهای پیمانکاری به نفع نظام سلامت کشور خواهد بود.

 

 

 

از وزارت بهداشت و درمان، مسئولان سازمان برنامه و بودجه و سازمان استخدامی کشور انتظار میرود یک نگاه ویژه به نیروهای شرکتی و پیمانکاری مراکز بهداشتی و درمانی داشته باشند.

 

 

 

والسلام

علی زهیری(لویمی) مدرس دانشگاه و فعال رسانه ای

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.