ماجرای حادثه تلخ دزفول از زبان بانوی نجات‌یافته

مریم زنگنه ۳۷ ساله یکی از ۴ مفقودی حادثه دیروز کول خرسان که ظهر امروز نجات پیدا کرد، گفت: ️روز گذشته پس از عبور از منطقه دره کول خرسان به اتفاق تور لیدر وارد رودخانه دز شدیم و دقایقی بعد بعلت پیچیدن طناب به سر و گردن بعضیها و امکان خفه شدنشان، لیدر تور مجبور

مریم زنگنه ۳۷ ساله یکی از ۴ مفقودی حادثه دیروز کول خرسان که ظهر امروز نجات پیدا کرد، گفت: ️روز گذشته پس از عبور از منطقه دره کول خرسان به اتفاق تور لیدر وارد رودخانه دز شدیم و دقایقی بعد بعلت پیچیدن طناب به سر و گردن بعضیها و امکان خفه شدنشان، لیدر تور مجبور به پاره کردن قسمتی از طناب شد که متاسفانه ۱۴ نفر با تیوپ به یک سمت و ۵ نفر دیگرمان به سمتی دیگر منحرف شدیم.
750466 908 300x169 ماجرای حادثه تلخ دزفول از زبان بانوی نجات‌یافته
️دقایقی پس از جداشدن ما از بقیه همراهان، ما ۵ نفر نیز از هم جدا شدیم که من تنها به سمت صخره ای شنا کردم و توانستم خودم را نجات دهم.

️در این ۲۴ ساعت هیچ صدایی بجز صدای وحشتناک آب به گوش نمی‌رسید تا اینکه قبل از ظهر امروز صدای بالگرد امداد را شنیدم و چند بار برای آنها دست تکان دادم و ساعاتی بعد برادران امدادگر آتش نشانی مرا با قایق‌موتوری به بیرون از رودخانه منتقل کردند.

یک گروه گردشگر که روز پنجشنبه از اهواز به دزفول سفر کرده بودند هنگام شنا در منطقه چال کندی دزفول دچار حادثه شده و تعدادی از آنها غرق شدند.

از این گروه ۱۹ نفره ، تعداد ۱۳ نفر با کمک مردم، نیروهای امدادی، آتش نشانی نجات یافتند.
اجساد ۲ نفر از غرق شدگان این حادثه نیز روز گذشته از رودخانه دز خارج شد.
جستجو برای یافتن سه گردشگر دیگر همچنان ادامه دارد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.