متن پیام تبریک نوروزی مؤسس و مدیر تلگرام به جهان فارسی‌زبانان

پاول دوروف مؤسس و مدیر تلگرام ضمن تبریک نوروز به ایرانی‌ها و جامعه فارسی‌زبانان در سراسر جهان ادامه داد: “این‌یکی از روزهای سال است که ارزش جشن گرفتن دارد. در شرایطی که روزها طولانی‌تر از شب می‌شود من آرزو می‌کنم. یکی از خواسته‌های من این است که کیفیت رسانه افزایش پیدا کند. متأسفانه، هربار که

پاول دوروف مؤسس و مدیر تلگرام ضمن تبریک نوروز به ایرانی‌ها و جامعه فارسی‌زبانان در سراسر جهان ادامه داد: “این‌یکی از روزهای سال است که ارزش جشن گرفتن دارد. در شرایطی که روزها طولانی‌تر از شب می‌شود من آرزو می‌کنم. یکی از خواسته‌های من این است که کیفیت رسانه افزایش پیدا کند.

17 3 21 23440untitled 23 متن پیام تبریک نوروزی مؤسس و مدیر تلگرام به جهان فارسی‌زبانان

متأسفانه، هربار که مقاله‌ای درباره تکنولوژی یا سیستم‌های پیام‌رسان می‌خوانم، متوجه می‌شوم که بعضی از بخش‌های آن نادرست است. مثلاً هفته گذشته درباره شکاف امنیتی در واتس اپ و تلگرام خواندم درحالی‌که این مطلب ربطی به تلگرام نداشت.

حتی بعدازاینکه من اظهارات رسمی دراین‌باره کردم تنها برخی از رسانه‌ها خبر غلط منتشرشده را تصحیح کردند. این‌یکی از ده‌ها مواردی است که شاهد تخریب رسانه‌ای تلگرام هستیم. چرا که آنها هرروز بخشی از واقعیت را قربانی فروش‌های تبلیغاتی خود می‌کنند. اجازه دهید ابراز امیدواری کنیم که این وضع تغییر کند و از سوی دیگر تلاش کنیم تا خبرنگاران مسئول و پاسخگو بسازیم تا مانع از غفلت خبری و کارهای غیرحرفه‌ای آنها شویم. ”

17 3 21 234331Untitled 2 260x300 متن پیام تبریک نوروزی مؤسس و مدیر تلگرام به جهان فارسی‌زبانان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.