کد خبر : 23161
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 - 21:54

بازگشت یار دوازدهم فولادی ها به فولادآرنا

مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان از سوی فرمانداری صادر شد

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

فرماندار اهواز گفت: مجوز حضور هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد در لیگ برتر فوتبال کشور از سوی فرمانداری اهواز صادر شد.

IMG 20220501 WA0057 مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان از سوی فرمانداری صادر شد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ مسعود فلاحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: پس از اعلام ممنوعیت حضور هواداران به علت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، بازی های لیگ برتر فولاد خوزستان بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه استان خوزستان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده است، ادامه داد: شهرستان اهواز هم اکنون در وضعیت آبی قرار دارد و مسابقه با رعایت پروتکل های بهداشتی و ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه برگزار می شود.

 

رییس شورای ورزش شهرستان اهواز در ادامه گفت: تیم فوتبال فولاد خوزستان ساعت ۲۰:۳۰ چهارشنبه شب چهاردهم اردیبهشت ماه میزبان تیم گل گهر سیرجان کرمان است که پس از مدت ها شرایط حضور هواداران خونگرم خوزستان در ورزشگاه فراهم شد.

 

فلاحی ضمن آرزوی موفقیت برای باشگاه فولاد خوزستان و دیگر تیم های استان در رقابت های مختلف افزود: هواداران سرمایه های اجتماعی هستند و تلاش بر این است تا فضای ورزشگاه ها برای تماشاگران بهبود یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.