کد خبر : 7650
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 تیر 1398 - 4:31

مدیرکل راه و شهرسازی استان مطرح کرد: بلاتکلیفی ۲۰ هزار واحد مسکن مهر در خوزستان

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۲۰هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف در استان وجود دارد. به گزارش خوزتاب، رضا رضایی در جلسه شورای مسکن استان که امروز، ۹ تیرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: باید برای واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی اقداماتی انجام گیرد و تلاش شود شرایطی فراهم کرد که این واحدها تعیین

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۲۰هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف در استان وجود دارد.
IMG 20190630 WA0035 300x225 مدیرکل راه و شهرسازی استان مطرح کرد: بلاتکلیفی 20 هزار واحد مسکن مهر در خوزستان
به گزارش خوزتاب، رضا رضایی در جلسه شورای مسکن استان که امروز، ۹ تیرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: باید برای واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی اقداماتی انجام گیرد و تلاش شود شرایطی فراهم کرد که این واحدها تعیین تکلیف شوند.
وی افزود: مساله تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر مورد تاکید وزیر و استاندار خوزستان است و در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا موضوعات و مسایل مسکن مهر استان را دنبال کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: حدود ۲۰هزار واحد مسکن مهر در خوزستان بلاتکلیف هستند که از این تعداد حدود ۸ هزار و ۵۰۰ واحد فاقد متقاضی هستند.
رضایی عنوان کرد: یکی از استان‌هایی که تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکن مهر آن راکد مانده، خوزستان است و در این زمینه باید تلاش کرد تا شرایط بهبود پیدا کند.
وی ادامه داد: به جدیت مسایل و مشکلات مربوط به واحدهای مسکن مهر استان خوزستان را دنبال خواهیم کرد تا مشکلات استان در این زمینه کاهش پیدا کند.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی وجود دارد تا بتوانیم مشکلات مربوط به واحدهای بلاتکلیف را حل کنیم و بخشی از این واحدها را تا پیش از پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.ایسنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.