کد خبر : 9308
تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1398 - 17:33

مردم گرانی را تحمل می کنند اما فساد اقتصادی را تاب نمی‌کنند

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: جامعه ای که مردم آن درگیر مشکلات اقتصادی هستند، می توانند گرانی را تحمل کنند اما فساد اقتصادی را هرگز تاب نمی آورند. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه ۱۱ مردادماه اهواز با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: جامعه ای که مردم آن درگیر مشکلات اقتصادی هستند، می توانند گرانی را تحمل کنند اما فساد اقتصادی را هرگز تاب نمی آورند.

IMG 20190802 182703 647 300x300 مردم گرانی را تحمل می کنند اما فساد اقتصادی را تاب نمی‌کنند

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه ۱۱ مردادماه اهواز با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: ابر مشکل کشور که مقام معظم رهبری در چندسال اخیر به صورت ویژه روی آن تاکید داشته اند، مشکلات اقتصادی است.
وی افزود: برای رفع این مشکل اقتصادی، باید به مدل و راه حل های کشورهایی که در جایگاه های نخست اقتصاد جهان هستند، نگاه کنیم.
امام جمعه اهواز عنوان کرد: از مهمترین مشکلات اقتصاد در کشور ما، وجود ساختار معیوب و مفسدان اقتصادی است که خوشبختانه با توان و قاطعیتی که در قوه قضائیه می بینیم، این افراد درحال محاکمه هستند.
موسوی فرد خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود کاهش نرخ ارز و افزایش ارزش پول ملی، شاهد هیچگونه کاهش قیمتی در بازار نیستیم بلکه قیمت کالاها روز به روز افزایش پیدا می کند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: جامعه ای که مردم آن درگیر مشکلات اقتصادی هستند، می توانند گرانی را تحمل کنند اما فساد اقتصادی را هرگز تاب نمی آورند. مردم ما امروز سختی دریافت وام ازدواج و راحتی دریافت وام های میلیاردی توسط افراد خاص را مشاهده می کنند.
وی با بیان اینکه ریشه این مشکلات، خارج از کشور نیست، افزود: در برخی دولتها تمام تلاش ها این بود که دل دشمن و نظام سلطه را به سمت و سوی خودش نرم کند اما پس از ۸ سال، دو حجمه بزرگ بر علیه رئیس آن دولت شکل گرفت.
خطیب نماز جمعه اهواز ادامه داد: در هشت سال بعدی، تمام تلاش این بود که چراغ سبزی به دولت های غربی داده شود اما در همان زمان، ایران را محور شرارت معرفی کردند.
موسوی فرد تصریح کرد: در چند سال گذشته نیز تمام تلاش برخی مسئولان ما به سمت حل مشکلات کشور از خارج از کشور بود، مشاهده کردیم باتوجه به کم توجهی ها به تاکیدات رهبر انقلاب، چیزی جز اتلاف وقت نصیب کشور نشد.
وی با بیان اینکه  پس از مدتها مذاکره، روز به روز بر تحریم های افزوده می شود و در آخرین مورد وزیر خارجه ما را نیز تحریم کردند، عنوان کرد: چرا باوجود تاکیدات رهبر انقلاب بر توجه به ظرفیت های داخلی و تولید علم در کشور، نگاه های هنوز به خارج است.
امام جمعه اهواز گفت: عزت در سایه مقاومت شکل می گیرد و از روزی که مقاومت ما بیشتر شد، شاهد شکست هیمنه ی آمریکا و پیروزی های ما در منطقه و جهان هستیم.
موسوی فرد با بیان اینکه باید جامعه سالم اسلامی داشته باشیم، اظهار کرد: اگر بخواهیم به جامعه ای سالم دست پیدا کنیم، نیاز به دو مؤلفه خانواده سالم و آموزش و پرورش سالم داریم که در چنین جامعه ای، مشکلات اقتصادی نیز حل خواهد شد. رهیاب
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.