معرفی مقصران حادثه مرگ کودک ۳ ساله اهوازی به دادگاه

معاون عمرانی استانداری خوزستان از نهایی شدن گزارش بررسی مقصران حادثه مرگ کودک سه ساله اهوازی در حادثه سقوط به کانال فاضلاب خبر داد. فرامند هاشمی‌زاده با اشاره به حادثه سقوط یک کودک سه ساله اهوازی درون کانال فاضلاب در اواخر خردادماه امسال که به مرگ این کودک منجر شد، اظهار کرد: به دنبال این

معاون عمرانی استانداری خوزستان از نهایی شدن گزارش بررسی مقصران حادثه مرگ کودک سه ساله اهوازی در حادثه سقوط به کانال فاضلاب خبر داد.
57522931 300x178 معرفی مقصران حادثه مرگ کودک 3 ساله اهوازی به دادگاه
فرامند هاشمی‌زاده با اشاره به حادثه سقوط یک کودک سه ساله اهوازی درون کانال فاضلاب در اواخر خردادماه امسال که به مرگ این کودک منجر شد، اظهار کرد: به دنبال این حادثه، کمیته‌ای به منظور بررسی ابعاد حادثه و نقش دستگاه‌های مربوطه و تعیین مقصر یا مقصران این واقعه دردناک تشکیل و پیگیری‌هایی در این مدت انجام شد.

وی ادامه داد: گزارش این کمیته نهایی و به صورت محرمانه تقدیم مقامات شده است. در این گزارش محرمانه، شهرداری و آبفای اهواز به عنوان مقصران این حادثه شناخته شده‌اند و همچنین سهم قصور شهرداری، آبفا و خانواده متوفی در بروز این حادثه مشخص شده است.

معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به پیگیری‌های دادگستری خوزستان در تعیین مقصران این حادثه بیان کرد: در حال حاضر مقصران این حادثه به دادگاه معرفی شده‌اند و تاکنون بازجویی و بازپرسی‌های لازم از مقصران حادثه انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.