کد خبر : 1226
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1396 - 20:01

منصوریان: می‌خواهیم دست پر از ازبکستان برگردیم

سرمربی استقلال می‌گوید با استفاده از تجربه بازیکنان بین المللی‌اش به دنبال این است که دست پر از ازبکستان باز گردد. علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین تیمش گفت‌: الحمدالله تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد. تنها دغدغه‌ ما زمین تمرین ماست. این زمینی نیست که بتوان روی آن کار کرد.

سرمربی استقلال می‌گوید با استفاده از تجربه بازیکنان بین المللی‌اش به دنبال این است که دست پر از ازبکستان باز گردد.

17 3 5 12235113898138 منصوریان: می‌خواهیم دست پر از ازبکستان برگردیم

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین تیمش گفت‌: الحمدالله تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد. تنها دغدغه‌ ما زمین تمرین ماست. این زمینی نیست که بتوان روی آن کار کرد. در کل سعی کردیم تا تیم را به لحاظ روحی آماده کنیم. در تهران هم تیم لوکوموتیو خیلی خوب بازی کرد ولی ما از موقعیت‌ها خوب بازی کردیم. آنها مقابل الاهلی هم خیلی خوب بازی کردند. باید تلاش کنیم تا دست پر از ازبکستان بگردیم. به دنبال یک بازی منطقی هستیم و می‌خواهیم از تجربه بازیکنان بین‌المللی‌مان استفاده کنیم و ان‌شاء‌الله سه امتیاز را هم بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سوالی درباره شرایط هرایر مگویان و وریا غفوری گفت‌: خدا را شکر هر دو بازیکن ما سالم هستند. از گروه پزشکی تیم ملی و باشگاه خودمان تشکر می‌کنم. ما به خاطر منافع تیم‌ ‌ملی کمی با نگاه متفاوت به وریا غفوری نگاه کردیم و از منافع خودمان گذشتیم.

او در پاسخ به این سوال که چقدر شانس صعود برای باشگاهش قائل است، گفت‌: ما باید از گروه صعود کنیم. به گروه سختی خورده‌ایم. اگر صعود کنیم به گروه سختی برخورد می‌کنیم. من به مدیرعامل باشگاه هم گفته‌ام که اگر صعود کنیم به هیچ عنوان در صورت قرار گرفتن مقابل تیم‌های عربستانی به کشور عمان نخواهیم رفت هم به دلیل آب و هوا و هم به دلیل موقعیت این کشور. امروز قرار بود نامه خود را در این زمینه برای فدراسیون بزنیم. در حال‌ رایزنی هستیم تا اگر به تیم عربستانی در مرحله بعد خوردیم در ازبکستان به میدان برویم. امیدوارم که دعای خیر هواداران بدرقه راهمان باشد و با دست پر بتوانیم به ایران باز گردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.