مکوندی: نمی‌دانم ویسی قهر کرده است یا نه

 بهروز مکوندی، مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در غیاب عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: این اولین بازی فصل است. شرایط تیم ما را خبر دارید که چگونه است. استقلال خوزستان فصل گذشته مشکلات شدید مالی داشت و همین مسئله باعث شد خیلی از بازیکنان‌مان را از دست

 بهروز مکوندی، مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در غیاب عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: این اولین بازی فصل است. شرایط تیم ما را خبر دارید که چگونه است. استقلال خوزستان فصل گذشته مشکلات شدید مالی داشت و همین مسئله باعث شد خیلی از بازیکنان‌مان را از دست بدهیم. ستون اصلی تیم ما جدا شده است و بازیکنان جدید به جمع ما اضافه شده‌اند.
images 2 مکوندی: نمی‌دانم ویسی قهر کرده است یا نه
وی در ادامه افزود: سعی خواهیم کرد که تیم را رفته رفته به شرایط بهتری برسانیم. احتمالاً در هفته‌های آینده هم اگر شرایط مالی خوبی داشته باشیم، بازیکن خارجی را که مدنظرمان است، جذب می‌کنیم و یک بازیکن خارجی به جمع ما اضافه خواهد شد.
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص غیبت ویسی در نشست خبری گفت: من بابت غیبت ویسی عذرخواهی می‌کنم و به‌عنوان مربی از من خواسته شد در نشست خبری حضور داشته باشم. نمی‌دانم هماهنگی با باشگاه به چه شکل بوده است، اما سعی خواهیم کرد در ادامه لیگ آقای ویسی در نشست‌ها حاضر شود و اگر قابل بدانید من هم می‌توانم پاسخگو باشم.
مکوندی در ادامه نشست خبری در خصوص دیدار تیمش برابر تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تراکتورسازی تیم خوبی است که بازیکنان قبلی خود را در اختیار دارد. سرمربی این تیم هم گل‌محمدی است و ما از بازیکنان و تفکر کادرفنی آنها شناخت داریم. سعی خواهیم کرد با این شناخت نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم و با دست پر از زمین خارج شویم.
وی در خصوص اینکه آیا عبدالله ویسی که با دلخوری از مسئولان گفته بود نمی‌خواهیم اردک زشت لیگ باشیم، قهر کرده است که در نشست خبری حاضر نمی‌شود تا پاسخگوی خبرنگاران باشد، گفت: ویسی از من خواست به نشست خبری بیایم و عدم حضور او هم به دلیل حضورش در جلسه با اسپانسر است. باید از حیدری، مدیر کل ورزش و جوانان هم تشکر کنم که مدیریت تیم را به عهده گرفت و آقای اسدبیگی هم اسپانسر باشگاه خواهد بود. ویسی هم بعد از جلسه‌ای که داشت به تمرین آمد، اما این را که او قهر کرده است یا نه من خبر ندارم.
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه آیا جونیور، بازیکن برزیلی این تیم می‌تواند مقابل تراکتورسازی بازی کند یا نه، گفت: او در تمرینات ما شرکت کرده، اما هنوز کارهای اداری نقل‌وانتقال او انجام نشده است و نمی‌توانیم در بازی فردا از این بازیکن استفاده کنیم.
مکوندی درباره اینکه اسپانسری که قرار است از استقلال خوزستان حمایت کند چه درخواستی از باشگاه دارد و آیا نام این شرکت روی لباس‌ها درج می‌شود یا نه، اظهار داشت: اینکه اسپانسر از باشگاه چه درخواستی دارد، من خبر ندارم. این را باید از مدیران باشگاه سؤال کنید.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا این باشگاه جدایی زبیدی و سالاروند را پیگیری می‌کند یا نه، گفت: در خصوص این بازیکن‌هایی که فسخ یک‌طرفه کرده‌اند، باید بگویم ما همچنان پیگیر وضعیت آنها هستیم. کمیته تعیین وضعیت به پرونده آنها رسیدگی می‌کند و اگر فسخ قرارداد قانونی نباشد بازیکنان محروم می‌شوند. اگر هم رأی به نفع بازیکن صادر شود، همه چیز قانونی است. تا زمانی هم که رأیی صادر نشده باشد و در صورت ثبت قرارداد بازیکن‌ها، آنها می‌توانند بازی کنند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.