میزان وام به یارانه بگیران به تفکیک تعداد خانوار

همزمان با واریز هفتاد و ششمین مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار، سیف رئیس کل بانک مرکزی خبر از ابلاغیه جدید به بانک‌ها برای پرداخت وام تا سقف ۵ میلیون تومان به یارانه‌بگیران داد. حال با وجود گذشت حدود یک هفته از این ابلاغیه بانک‌ها هنوز استارت پرداخت وام خرید کالا را به مشتریان

همزمان با واریز هفتاد و ششمین مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار، سیف رئیس کل بانک مرکزی خبر از ابلاغیه جدید به بانک‌ها برای پرداخت وام تا سقف ۵ میلیون تومان به یارانه‌بگیران داد.
حال با وجود گذشت حدود یک هفته از این ابلاغیه بانک‌ها هنوز استارت پرداخت وام خرید کالا را به مشتریان خود نزده‌اند و منتظر تامین منابع برای پرداخت وام هستند.
حال با این اوصاف میزان تسهیلات به سرپرستان خانوار براساس تعداد اعضای خانوار از یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان شروع و تا ۵ میلیون تومان ادامه می‌یابد.
همچنین باز پرداخت یاراکارت ۳۶ ماهه و با سود ۱۸ درصد و از محل واریز یارانه خواهد بود که در این بین بانک‌ها می‌توانند برای ضمانت بیشتر از مشتریان سفته و ضامن درخواست کنند که در صورت قطعی یارانه مشکلی برای باز پرداخت وام ایجاد نشود.
علاوه بر این امکان انتقال و برداشت وجه‌نقد از یاراکارت وجود ندارد و تنها سرپرستان خانوار می‌توانند برای خرید و تامین نیازهای خود از این کارت استفاده کنند.
در حال حاضر بانک کشاورزی جز اولین بانک‌ها در اجرای طرح یاراکارت است که در رزوها و هفته‌های آتی سایر بانک‌ها نیز به لیست پرداخت کننده تسهیلات اضافه می‌شوند.
جزئیات یاراکارت براساس تعداد اعضای خانوار به شرح جدول زیر است:
1180400 267 300x90 میزان وام به یارانه بگیران به تفکیک تعداد خانوار
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.