ناتمام ماندن پروژه‌های ساخت منازل مسکونی برای جابجایی منازل منبع آب

عضو شورای شهر اهواز به اشاره به پروژه‌های ناتمام ساخت منازل مسکونی برای جابجایی خانوارهای مناطق پرخطر در دولت قبل گفت: قرار نبود که این خانوارها در شهر رامین یا شیرین‌شهر سکونت داده شود.    وضعیت منازل پرخطر منطقه “منبع آب” اهواز اظهار کرد: در دولت قبل در خصوص جابه‌جایی منازل در بافت‌های فرسوده اهواز

عضو شورای شهر اهواز به اشاره به پروژه‌های ناتمام ساخت منازل مسکونی برای جابجایی خانوارهای مناطق پرخطر در دولت قبل گفت: قرار نبود که این خانوارها در شهر رامین یا شیرین‌شهر سکونت داده شود.

 

 وضعیت منازل پرخطر منطقه “منبع آب” اهواز اظهار کرد: در دولت قبل در خصوص جابه‌جایی منازل در بافت‌های فرسوده اهواز کارهای کارشناسی انجام و بیش از ۸۰۰ منزل پرخطر در منطقه منبع آب مشخص شد.

15296779 e1511184631358 300x207 ناتمام ماندن پروژه‌های ساخت منازل مسکونی برای جابجایی منازل منبع آب
وی افزود: در آن زمان طی مصوبه‌ای و قرار شد که به هر خانوار ساکن در این منازل حدود چهار میلیون تومان کمک بلاعوض شود.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: همچنین در این خصوص ساخت حدود ۲۰۰ واحد مسکونی در منطقه سپیدار شروع شد که متولی آن دولت و کارفرمای پروژه نیز مجموعه مسکن و شهرسازی بوده و اعتبار این پروژه نیز به کارفرما داده شده است.

وی افزود: پس از قرارداد با شرکت ساختمانی و پیشرفت چند درصدی پروژه، این پروژه به کمیته امداد امام خمینی(ره) واگذار می‌شود و قرار بود که کمیته امداد این واحدها را به خانوارهای تحت پوشش خود که در منطقه “منبع آب” ساکن هستند، واگذار کند، ولی در نهایت این پروژه نیمه‌کاره ماند.

لطفعلی‌زاده تصریح کرد: همچنین در آن زمان پروژه ساخت حدود ۵۶۰ واحد مسکونی در منطقه پردیس اهواز شروع و زیرسازی آن نیز انجام می‌شود و قرارداد این پروژه نیز با شرکت ساختمانی منعقد و سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به حساب این شرکت واریز می‌شود. قرار بود که این پروژه تکمیل و در اختیار خانوارهای منازل پرخطر منبع آب قرار ‌گیرد، ولی این پروژه نیز نیمه‌کاره رها شده است.

وی با انتقاد از عملکرد دولت قبل در خصوص این پروژه‌ها گفت: وضعیت کنونی شهر و این مناطق مربوط به دولت قبل است و در حال حاضر مدیریت جدید با این مشکلات مواجه شده است.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه دولت متولی سکونتگاه‌های غیررسمی است، تصریح کرد: وضعیت منازل برخطر منبع آب می‌طلبد که این پروژه‌ها تکمیل شود تا مردم این منطقه در این منازل سکونت کنند و قرار نبود که این خانوارها در شهر رامین یا شیرین‌شهر سکونت داده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.