گریزی به مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در هفته چهاردهم+جدول رده بندی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب ، روز جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر با پیروزی شیران زاگرس در مسجد سلیمان، تساوی سایپا و استقلال خوزستان و صدرنشینی سپاهان به پایان رسید. امروز نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میزبان پیکان بود که با تک گل پیمان میری در دقیقه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب ، روز جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر با پیروزی شیران زاگرس در مسجد سلیمان، تساوی سایپا و استقلال خوزستان و صدرنشینی سپاهان به پایان رسید.

امروز نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میزبان پیکان بود که با تک گل پیمان میری در دقیقه ۶ از سد حریف خود گذشت و چهار پله در جدول رده بندی صعود کرد.

در تهران نیز استقلال خوزستان و کریم بوستانی سرمربی موقت خود که این روزها با حاشیه های زیادی دست و پنجه نرم می کند توانست در دقیقه ۷۸ توسط یار تعویضی خود مجتبی رمضانی، از شکست رهایی پیدا کند و یک امتیاز از سایپای علی دایی بگیرد.

مهمترین دیدار این هفته نیز با برتری سپاهان به پایان رسید.در جدال زیبای پدیده و سپاهان ، تک گل سه امتیازی مهرداد محمدی در دقیقه ۲۶ جای این دو تیم را در صدر جدول عوض کرد.اتفاق مهم این بازی گل سالم پدیده در نیمه دوم بود که به اشتباه آفساید اعلام شد.

چهارشنبه نیز در مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر ، دیدار فولاد و ذوب آهن در اهواز با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید.

پنجشنبه نیز صنعت نفت در ورزشگاه آزادی با ۳گل مغلوب استقلال شد و پرسپولیس با تک گل شجاع خلیل زاده در دقیقه ۹۳ اولین شکست ماشین سازی تبریز در این فصل لیگ برتر را رقم زد.

زور علی کریمی و جواد نکونام به هم نرسید.تیم سپیدرود رشت با مربیگری علی کریمی اسطوره فوتبال ایران نیز با درخشش میلاد شیخ سلیمانی بازیکن ایذه ای خود یک امتیاز از نساجی مازندران گرفت.این دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در آخرین دیدار این هفته، فردا ۱۰ آذر از ساعت ۱۵، پارس جنوبی جم میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

 

 

۲۰۱۸۱۱۳۰ ۱۸۲۵۰۲ 217x300 گریزی به مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در هفته چهاردهم+جدول رده بندی

IMG 20181130 181844 870 247x300 گریزی به مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در هفته چهاردهم+جدول رده بندی

مجتبی بهزادی/خوزتاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.