کد خبر : 10209
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهریور 1398 - 11:21

نشست خبری نمایشگاه هفته دولت و نمایشگاه کارافرینی و اشتغال برگزار شد

زنگنه| به گزارش پایگاه خبری خوزتاب نشست خبری نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت و نمایشگاه کار آفرینی و اشتغال روز سه شنبه ۵ شهریور ۹۸ در استانداری خوزستان برگزار شد. سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان ضمن تبریک هفته دولت ، اظهار کرد: امیدوارم هفته دولت هفته خوبی برای استان باشد

زنگنه| به گزارش پایگاه خبری خوزتاب نشست خبری نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت و نمایشگاه کار آفرینی و اشتغال روز سه شنبه ۵ شهریور ۹۸ در استانداری خوزستان برگزار شد.

سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان ضمن تبریک هفته دولت ، اظهار کرد: امیدوارم هفته دولت هفته خوبی برای استان باشد و در این ایام معنوی ، از ایام ماه محرم و ماه صفر بتوانیم بهره کافی را ببریم.
IMG 20190827 154757 392 300x224 نشست خبری نمایشگاه هفته دولت و نمایشگاه کارافرینی و اشتغال برگزار شد

وی گفت: امسال نمایشگاه هفته دولت بخاطر هم افزایی ایجاد شود و هم صرفه جویی کنیم در هزینه ها و در مسائل مربوط به دستگاهها، نمایشگاه اشتغال و نمایشگاه کار آفرینی و نمایشگاه هفته دولت را باهم برگزار کردیم تا به هرحال بتوانیم پیوند هفته دولت و دستگاهای اجرایی و بخش خصوصی و نهادهایی که متوالی اشتغال هستند را نمایش دهیم.

سعید رضوانی گفت: نکته مهم این است که در راستای همین صرفه جویی نمایشگاه فولاد که قبل از نمایشگاه هفته دولت بود درخواست کردیم این سازه ها در محل باقی بماند که این باعث صرفه جویی خوبی شد که بالغ بر ۱ میلیارد تومان در ساخت غرفه ها صرفه جویی شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه هفته دولت از ۶ شهریور لغایت ۹ شهریور به مدت ۴ شب از ساعت ۱۹ الی ۲۳ برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم افتتاحیه ساعت ۲۱ چهارشنبه ۶شهریور با حضور استاندار خوزستان ، نماینده ولی فقیه و مسئولین استانی در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی در اهواز برگزار خواهد شد.

وی همچنین افزود : نمایشگاه در دو سالن امام رضا و خلیج فارس برگزار میشود که به متراژ ۲۴۰۰ متر مفید غرفه داریم که این غرفه ها بالغ بر ۲۰۰ غرفه است که به دستگاهای مختلف بر بخش های خصوصی و دولتی که در کنار هم بیان و عملکرد های خود را نشان دهند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ادامه داد: چیزی که در این نمایشگاه دیده میشود این است که ۱۷ فرمانداری، حوزه های اشتغال زایی و کار افرینی را نمایش بدهند.

وی افزود: از بین غرفه ها به تفکیک ۳۰ سازمان بزرگ دولتی غرفه دارند و ۱۰۰ شرکت خصوصی که در هفته اشتغال زایی فعالیت میکنند صاحبان غرفه های مختلف هستند.

رضوانی در پایان بیان کرد: ۳۰ نشست خبری در این نمایشگاه برگزار خواهد شد .

IMG 20190827 154759 367 300x219 نشست خبری نمایشگاه هفته دولت و نمایشگاه کارافرینی و اشتغال برگزار شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.