نفت تهران ۱- اس.خوزستان ۰: سومین برد با گلزنی آل‌کثیر

نفت تهران با گلزنی ستاره این فصل خود عیسی آل کثیر باز سه امتیاز ارزشمند در اولین دیدار هفته دهم لیگ برتر کسب کرد. اولین دیدار هفته دهم رقابت های لیگ برتر امروز در ورزشگاه تختی تهران و با حضور نزدیک به ۱۰۰ هوادار میان دو تیم نفت تهران و استقلال خوزستان برگزار شد و

نفت تهران با گلزنی ستاره این فصل خود عیسی آل کثیر باز سه امتیاز ارزشمند در اولین دیدار هفته دهم لیگ برتر کسب کرد.

01243629 300x257 نفت تهران 1  اس.خوزستان 0: سومین برد با گلزنی آل‌کثیر

اولین دیدار هفته دهم رقابت های لیگ برتر امروز در ورزشگاه تختی تهران و با حضور نزدیک به ۱۰۰ هوادار میان دو تیم نفت تهران و استقلال خوزستان برگزار شد و در پایان این شاگردان حمید درخشان بودند که علیرغم وضعیت نامناسب و حواشی زیادی که طی هفته های اخیر داشتند، موفق به کسب سه امتیاز این مسابقه شدند.
نیمه اول این دیدار در شرایطی به اتمام رسید که شاهد کمترین موقعیت ها و شوت به دروازه بودیم و بازی به شدت تحت تاثیر بادی که در تهران می وزد، قرار داشت. در این نیمه شاهد بازی فیزیکی از هر دو تیم بودیم که در نهایت بدون گل به اتمام رسید.

همین روند در نیمه دوم هم ادامه داشت و شاهد بازی سردی از دو تیم تقریبا قعر جدولی لیگ شانزهم بودیم؛ اما در دقیقه ۸۰ بالاخره با حرکت و ارسال پوریا امینی از سمت راست خط هجومی نفت تهران، شاگردان حمید درخشان موفق شدند در یک رفت و برگشت با ضربه عیسی آل کثیر به اولین گل بازی دست پیدا کنند.

در ادامه شاهد بازی بهتر و سریعتری از هر دو تیم بودیم. استقلال خوزستان که طی هفته های گذشته شرایط بسیار نامساعدی را پشت سر می گذارد، وقتی دروازه اش را باز شده دید، از اختیاط دست کشید و بی مهاباتر جلو آمد. به همین دلیل چند موقعیت در ۱۰ دقیقه پایانی نصیب هر دو تیم شد.

محمد نصرتی هم در دقیقه ۹۱ و در شرایطی که به تصمیم داور مسابقه اعتراض داشت، توسط او از زمین مسابقه اخراج شد تا این مسابقه که در دقایق پایانی سریعتر دنبال می شد، بی تلفات خاتمه نیابد.

با این پیروزی نفت تهران با ۱۲ امتیاز و پیش از دیدارهای سایر تیم ها به رتبه هشتم رسید و استقلال خوزستان در ادامه تیره روزی هایش ۷ امتیازی باقی ماند تا تنها گسترش فولاد را پایین تر از خود ببیند.

 

 

سه شنبه ۲۵ مهر ؛ نفت تهران – استقلال خوزستان / ساعت ۱۵:۴۵ – ورزشگاه تختی تهران
داور: محمد ملکی – تورج عیوض محمدی – قهرمان نجفی  – ناصر جنگی – ناظر: سعید بطحایی

 

 

اخطار:

 

 

پوریا امینی(۸۶)- محمد نصرتی(۱+۹۰) از نفت تهران

 

 

اخراج:

محمد نصرتی(۱+۹۰)

 

 

 

ترکیب نفت تهران:
برهمین اساس میلاد فراهانی، محسن بنگر، محمدنصرتی، امیرحسین فشنگچی، سامان آقازمانی (۸۶ پوریا امینی)، فرید محمدی زاده، میلاد احمدی (۵۹ هاشم بیک زاده)، مجتبی حق دوست، امین منوچهری، عیسی آل کثیر و پوریا امینی.
سرمربی: حمید درخشان

 

 

ترکیب استقلال خوزستان:
گودرز داوودی، محمد علی فرامرزی ۵۱ سابا تابادزه)، عقیل کعبی، میثم دورقی، فرید کریمی، رضا کرملا چعب، سلمان بحرانی (۶۰ وحید عسگرپور)، جونیور کلودیر، حسین بهرامی، علیرضا زندوی و ابوالفضل اعلایی.
سرمربی:عبدالله ویسی

 

 

شرح گل 

۱-۰ (نفت تهران): در دقیقه ۸۰ نفوذ نفت تهران از سمت راست و ارسال پوریا امینی در یک رفت و برگشت و پس از دفع دروازه بان به عیسی آل کثیر رسید و مهاجم سرحال این روزهای نفت تهران با یک ضربه چکشی ششمین گل فصل را به نام خود ثبت کرد.

 

 

شرح بازی:

نیمه اول این دیدار با کمترین موقعیت گل به پایان رسید. در طول ۴۵ دقیقه اول بازی شاهد بازی فیزیکی از هر دو تیم بودیم. بادی که در تهران می وزید هم باعث شده بود تا بازی بدتر و سردتر شود. در نهایت بازی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید. نیمه دوم باز هم بازی با همین روند ادامه داشت، تا اینکه با گل عیسی آل کثیر در دقیقه ۸۰ یخ بازی آب شد و چند موقعیت خطرناک در پایان بازی روی دروازه های دو تیم ایجاد شد. اما شاگردان ویسی که دیر به فکر گرفتن امتیاز از این دیدار افتاده بودند، در حملات پراکنده انتهایی بازی راه به جایی نبردند و در شرایطی که حتی می توانستند در ضد حملات نفت گل دوم بازی را دریافت کنند، با شکست یک بر صفر بازی را به انتها رساندند تا به رده ۱۵ جدول سقوط کنند.

 

 

بهترین بازیکن: 

بی شک عیسی آل کثیر را می توان نجات دهنده نفت تهرانی دانست که در هفته های اخیر ۴ بار کریمی و درخشان را در برهه های مختلف به عنوان سرمربی دیده و تحت تاثیر برخی اخبار در مورد مدیرعامل باشگاه به دیدار برابر استقلال خوزستان رسیده بود. آل کثیر که در دیدارهای قبلی ۵ گل زده بود، در این مسابقه باز هم زننده گل تک امتیازی بازی شد تا با اختلاف بهترین بازیکن نفت تهران در این دیدار و هفته های پیشین باشد.

 

 

دقایق حساس و حواشی بازی: 

* سابا تابادزاه در تمرینات پیش از فصل نفت تهران با علی کریمی حضور داشت و در نهایت با تیم استقلال خوزستان به توافق رسید. این بازیکن امروز مقابل تیم سابق خود بازی می کند.
* نیمه اول این دو تیم بدون هیچ موقعیت خطرناک و یک بازی کسل‌کننده با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.
* در نیمه دوم نفت طلائیه تهران برای اینکه از امتیاز میزبانی استفاده کند بازی را هجومی آغاز کرد و چند موقعیت بر روی دروازه استقلال خوزستان خلق کرد.
* شاگردان ویسی چشم به ضدحملات بسته بودند و تک موقعیت‌هایی که به دست آوردند حملات خطرناکی را روی دروازه نفت طلائیه به وجود آوردند.
* دقیقه ۶۸ بازی میلاد احمدی بازیکن نفت طلائیه هنگام کنترل توپ زانوی پای راستش پیچ خورد و منجر به مصدومیت شدید وی شد.  بعد از این اتفاق میلاد احمدی از بازی خارج شد و به جای او هاشم بیگ‌زاده وارد زمین شد.
* دقیقه ۷۰  در یک صحنه منجر به خطا، عبدالله ویسی اعتراض شدیدی به داور کرد تا محمد مالکی داور این بازی تذکر جدی را به عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان بدهد.
* دقیقه ۸۰ اولین گل این دیدار توسط عیسی آل کثیر به ثمر رسید تا نفت طلائیه یک بر صفر جلو بیفتد.
* شاگردان ویسی بعد از خوردن گل اول حملات زیادی را روی دروازه نفت طلائیه تهران به وجود آوردند. حتی توپ مهاجم استقلال خوزستان به تیرک دروازه برخورد کرد تا آه و افسوس برای ویسی و شاگردانش باشد.
* تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه کمتر از ۱۰۰ نفر می‌باشد.
* وزش باد شدید باعث شد که سرمایی در ورزشگاه تختی تهران حاکم شود تا هواداران با شرایط سخت این بازی را از نزدیک مشاهده کنند.
*محمد نصرتی مدافع تیم فوتبال نفت در دقیقه ۱+۹۰ از بازی اخراج شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.