کد خبر : 5589
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 - 21:52

نقش پدری آیت الله موسوی جزایری برای استان و همتی والا در زمینه‌های مختلف و ایجاد عتدال در میان گروه های مختلف سیاسی و قومی بر هیچکس پوشیده نیست

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در مراسم تودیع و معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه نقش آیت‌الله موسوی جزایری در طول ۴۰ سال بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: ایشان کارنامه و عملکرد انقلاب در استان خوزستان است. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، غلامرضا شریعتی افزود: ظرفیت کم نظیر، توان، همراهی،

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در مراسم تودیع و معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه نقش آیت‌الله موسوی جزایری در طول ۴۰ سال بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: ایشان کارنامه و عملکرد انقلاب در استان خوزستان است.

IMG 20190502 224856 671 300x135 نقش پدری آیت الله موسوی جزایری برای استان و همتی والا در زمینه‌های مختلف و ایجاد عتدال در میان گروه های مختلف سیاسی و قومی بر هیچکس پوشیده نیست

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، غلامرضا شریعتی افزود: ظرفیت کم نظیر، توان، همراهی، همدلی، نقش پدری برای استان و همتی والا در زمینه‌های مختلف و ایجاد اعتدال میان گروه‌های مختلف سیاسی و قومی همچنین ایجاد موازنه و روان کردن حرکت خدمتگذاری در استان از سوی آیت الله موسوی جزایری بر کسی پوشیده نیست.

استاندار خوزستان بیان کرد: تلاش ایشان برای گسترش حوزه‌های علمیه و بسط فرهنگ علوی و ایجاد وحدت و همدلی در استان خوزستان برای همگان روشن است.

شریعتی گفت: با عنایت مقام معظم رهبری و تأکید ایشان برای ماندن آیت الله موسوی جزایری در استان مایه دلگرمی همه ما است.

وی در خصوص حجت الاسلام موسوی فرد تصریح کرد: حجتالاسلام موسوی فرد را ما از قبل که در خرمشهر بودند توفیق خدمت را داشتیم. زهد، پارسایی و خدمتگذاری برای محرومان، تلاش، بی‌ریایی و افتادگی ایشان برای محرومان زبانزد است.

شریعتی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم برای اداره و حرکت در مسیر منویات رهبر انقلاب، سیاست‌های جمهوری اسلامی و در کنار سایر ارکان حاکمیتی و اداری در مسیر توسعه و پیشرفت استان همراه ایشان گام برداریم.

استاندار خوزستان اذعان کرد: قبول نمایندگی ولی فقیه در استان علاوه بر مسئولیت، فرصتی برای خدمت گذاری به مردم است؛ بارها شاهد پیگیری‌های حجت الاسلام موسوی فرد برای رفع مشکلات خرمشهر تمام قد و شبانه روز بوده است. امیدواریم استان از ظرفیت هر دو بزرگوار و سایر علما بهره کافی را ببرد.

شریعتی گفت: این استان مشکلات زیادی را در مقاطع مختلف به خود دیده است و اخیراً نیز با مشکل سیل مواجه شد اما وحدت همه آحاد جامعه توانستیم از این شرایط خارج شویم. در این زمینه نقش ائمه جمعه به ویژه آیت‌الله موسوی جزایری بر هیچکس پوشیده نیست.

وی اظهار کرد: حضور حجت الاسلام موسوی فرد در مناطق سیل‌زده و کمک به مردم برای ما امید بخش بوده و همه اینها برای استان نعمت و مغتنم است. مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.