کد خبر : 4978
تاریخ انتشار : شنبه 3 فروردین 1398 - 22:10

نمایشگاه بین المللی و پارک لاله اهواز پذیرای مهمانان نوروزی

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: نمایشگاه بین المللی و پارک لاله اهواز با ظرفیت بیش از ۴ هزار نفر، پذیرای مهمانان نوروزی هستند. ? علیرضا عالی‌پور، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه محل نمایشگاه بین‌المللیخوزستان و پارک لاله از سوی شهرداری اهواز جهت اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده، گفت: محل

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: نمایشگاه بین المللی و پارک لاله اهواز با ظرفیت بیش از ۴ هزار نفر، پذیرای مهمانان نوروزی هستند.

? علیرضا عالی‌پور، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه محل نمایشگاه بین‌المللیخوزستان و پارک لاله از سوی شهرداری اهواز جهت اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده، گفت: محل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان با ظرفیت روزانه ۳ هزار نفر و پارک لاله با ظرفیت روزانه یک هزار و ۲۰۰ نفر پذیرای مهمانان نوروزی هستند.

?وی درخصوص امکانات موجود در محل اسکان مهمانان نوروزی بیان کرد: نمایشگاه بین المللی خوزستان به صورت سرپوشیده و مجهز به سرویس بهداشتی، فضای پارکینگ، نمازخانه، اکیپ آتش نشانی و دستگاه عابربانک است، همچنین نیروی انتظامی و پزشک عمومی در این مکان حضور دارند.

?عالی‌پور در ادامه افزود: این مکان نیز مجهز به سرویس بهداشتی و نمازخانه است و نیروی انتظامی برای برقراری امنیت مسافران در این مکان مستقر خواهد شد، همچنین در پارک لاله ۱۲ کانکس حمام آب گرم وجود دارد.

?معاون خدمات شهری شهرداری اهواز اظهار کرد: در این اماکن معرفی مناطق گردشگری اهواز و اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز انجام می‌شود.

?این مقام مسئول اذعان کرد: در صورتی که محل‌های در نظر گرفته شده برای اسکان مهمانان نوروزی دچار ازدحام شوند، پارک بانوان واقع در بلوار گلستان، جنب شهرداری منطقه ۴ برای اسکان مهمانان نوروزی پیش‌بینی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.