کد خبر : 22110
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1400 - 16:29

نمایش «باد سرخ وزیدن گرفت» از رامهرمز در جشنواره پسامهر فارس

مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

نمایش «باد سرخ وزیدن گرفت» از رامهرمز به بیست‌ویکمین جشنواره سراسری تئاتر پسامهر راه یافت.

62193721 نمایش «باد سرخ وزیدن گرفت» از رامهرمز در جشنواره پسامهر فارس

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، نمایش «باد سرخ وزیدن گرفت» کاری از گروه نمایشی آرماندیس رامهرمز به بیست‌ویکمین جشنواره سراسری تئاتر پسامهر راه پیدا کرده و به زودی در این جشنواره به رقابت خواهد پرداخت.

هیات داوران انتخاب جشنواره متشکل از سعیدرضا خوش‌شانس، افشین زارعی و سیدمهدی فرجامی پس از بازبینی ۷۵ فیلم تئاتر صحنه‌ای ۱۱ اثر را به بخش مسابقه  بیست‌ویکمین جشنواره سراسری تئاتر پسامهر معرفی کردند.

نمایش «باد سرخ وزیدن گرفت» به کارگردانی نرگس نوری ممبینی و نویسندگی مهدی آشوغ به عنوان تنها نماینده استان خوزستان و شهرستان رامهرمز در بخش رقابتی این جشنواره حضور خواهد داشت.

این اثر با نگاهی متفاوت و از زاویه‌ای غیرمعمول به آدم‌ها و اتفاقات زندگی‌شان در روزهای جنگ ایران و عراق می‌پردازد و دریافتی متفاوت به مخاطبی ارایه می‌کند که همواره در نمایش‌های دفاع مقدسی صرفا آدم‌هایی را تجربه کرده است که مستقیما با جنگ و دفاع درگیر بوده‌اند.

نمایش «باد سرخ وزیدن گرفت» پیش از این در سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خوزستان شرکت کرد و موفق به کسب رتبه برتر موسیقی نمایش، رتبه سوم بازیگری زن، رتبه سوم نویسندگی و رتبه برتر بازیگری خردسال استان خوزستان شد.

بیست‌ویکمین جشنواره ملی تئاتر پسامهر به دبیری علی نیکومنش از ۱۶ تا ۱۹ اسفند۱۴۰۰ به صورت حضوری در شهرستان فسا برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.