کد خبر : 16390
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 شهریور 1399 - 22:04

رئیس شورای شهر خرمشهر:

نماینده آبادان چنان برای تضییع حق خرمشهر وارد عمل شده که انگار خرمشهر دور از استان است

اخبار مهم خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب بخوانید

در پی افشای خبر کاهش حق آلایندگی خرمشهر از پالایشگاه آبادان از ۴۲/۵ درصد به ۳۶ درصد توسط یک خبرنگار ،رئیس شورای شهر خرمشهر ضمن انتقاد از این تصمیم از تمام مقامات خواست مانع آن شوند.

 

IMG 20200916 220152 042 نماینده آبادان چنان برای تضییع حق خرمشهر وارد عمل شده که انگار خرمشهر دور از استان است
خوزتاب / عباس مدحجی: هفتهی گذشته در جلسه ی شورای برنامه ریزی استان خوزستان جلسه ای تشکیل شد که طی آن حق خرمشهر از آلایندگی پالایشگاه آبادان کاهش یافت . جالب آنکه تعداد مسولان شرکت کننده از آبادان چند برابر مسولان خرمشهری بود و همین هم در نهایت جلسه را به ضرر خرمشهر تمام کرد.

 

موسی مطوری جزیره رئیس شورای شهر خرمشهر در این باره گفت: “شنبه ی هفته گذشته در شورای برنامه ریزی استان خوزستان، “جلیل مختار” نماینده آبادان و تعدادی از کارشناسان این شهرستان شرکت داشتند و از خرمشهر تنها یک نفر، “اسد” معاون برنامه ریزی فرمانداری حضور داشت و طی یک تصمیم بدون کارشناسی و غیر منطقی حق الایندگی خرمشهر از پالایشگاه ابادان از ۴۲/۵ درصد به ۳۶ درصد کاهش یافت.”

 

مطوری افزود: “من خواستار جلوگیری این تصمیم ناعادلانه در حق مردم خرمشهر و ابادان هستم. مردم ابادان و خرمشهر سوار یک کشتی بنام منطقه آزاد اروند هستند و هرگونه ضرر به مردم خرمشهر یا آبادان ، ضرر به این وضعیت مشترک المنافع خواهد بود. این کار اقای مختار بازی با اتش است که باعث متضرر شدن مردم خرمشهر شده. بارها به این حق و طرح حمله شده بود ولی مطمئنم حتی مردم ابادان هم با آن موافق نیستند اما برخی افراد میخواهند خودشیرینی کنند. ما باید جلوی جفای این افراد به منافع مردم را بگیریم.”

 

مطوری در پایان افزود: “انتقاد من متوجه شهرداری خرمشهر هم هست که ب هر دلیلی در جلسه حاضر نشدند. از نماینده خرمشهر و هرکس در هر جایگاهی که میتواند کمکی کند خواهشمندم با آنچه در توان دارد برای حق خرمشهر وارد عمل شوند. حالا که مختار چنان برای تضییع حق خرمشهر وارد عمل شده که انگار خرمشهر شهری دور از استان و این دیار است”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.