کد خبر : 10435
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398 - 10:44

نماینده ولی فقیه از نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت بازدید کرد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان از نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت بازدید کرد. به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی نماینده ولی فقیه در خوزستان شامگاه جمعه همراه با جمعی از مسئولان استان از

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان از نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت بازدید کرد.

IMG 20190831 151047 178 300x223 نماینده ولی فقیه از نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت بازدید کرد

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی نماینده ولی فقیه در خوزستان شامگاه جمعه همراه با جمعی از مسئولان استان از غرفه های نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از غرفه های این نمایشگاه مسائل و مشکلات دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین بخش خصوصی را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید در غرفه استانداری خوزستان حضور یافت و از نزدیک روند برگزاری نشست های خبری و فعالیت رسانه های استان را مشاهده کرد.

نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت از ۶ تا ۹ شهریورماه در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برپا شده و از ساعت ۱۹ تا ۲۳ برای بازدید عموم آزاد است.
IMG 20190831 151052 614 300x199 نماینده ولی فقیه از نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت بازدید کرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.