کد خبر : 6000
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 - 19:15

نوزاد ۴۵ روزه آبادانی با ۱۴بار احیای قلبی و تنفسی به زندگی برگشت

سرپرست بیمارستان طالقانی آبادان گفت:نوزاد ۴۵ روزه آبادانی پس از انجام ۱۴ بار احیای قلبی و تنفسی توسط کادر درمانی این بیمارستان به زندگی برگشت. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب علی رضایی پنجشنبه ۱۹اردیبهشت ۹۸ اظهار داشت:این نوزاد با مشکلات تشنج و آپنه تنفسی و کاهش ضربان قبلی و تنفسی در بخش اطفال بستری و

سرپرست بیمارستان طالقانی آبادان گفت:نوزاد ۴۵ روزه آبادانی پس از انجام ۱۴ بار احیای قلبی و تنفسی توسط کادر درمانی این بیمارستان به زندگی برگشت.

n83308895 73018148 300x209 نوزاد 45 روزه آبادانی با 14بار احیای قلبی و تنفسی به زندگی برگشت

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب علی رضایی پنجشنبه ۱۹اردیبهشت ۹۸ اظهار داشت:این نوزاد با مشکلات تشنج و آپنه تنفسی و کاهش ضربان قبلی و تنفسی در بخش اطفال بستری و با انجام ۱۴ بار ا احیای قلبی – تنفسی از مرگ نجات یافت.
وی افزود: برای نجات جان این نوزاد از مرگ باتلاش موفقیت‌آمیز کادر درمانی و پزشکان متخصص اطفال ۱۴ بار CPR انجام شد و پس از آن مراقبت‌ها و اقدامات درمانی به صورت متناسب انجام شد.
رضایی گفت: حال عمومی این نوزاد رضایت بخش است و با بهبودی از بیمارستان ترخیص شد.
به گزارش ایرنا ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.