هدف اصلی تروریست‌ها صحن مجلس بود

سید راضی نوری  با اشاره به اتفاقات تروریستی امروز در مجلس اظهار کرد: ساعت ده صبح همزمان با تجمع اعتراضی سپرده‌گذاران کاسپین و آرمان در مقابل مجلس افرادی با پوشش زنانه از مسیر محل تردد ارباب رجوع وارد می‌شوند و بلافاصله در اقدامی سازماندهی شده پوشش زنانه خود را کنار گذاشته و با به شهادت

سید راضی نوری  با اشاره به اتفاقات تروریستی امروز در مجلس اظهار کرد: ساعت ده صبح همزمان با تجمع اعتراضی سپرده‌گذاران کاسپین و آرمان در مقابل مجلس افرادی با پوشش زنانه از مسیر محل تردد ارباب رجوع وارد می‌شوند و بلافاصله در اقدامی سازماندهی شده پوشش زنانه خود را کنار گذاشته و با به شهادت رساندن یک نفر گیت را به گلوله بسته و وارد محوطه می شوند.
d5aff0027257535639b3966f79b5e340 300x202 300x202 هدف اصلی تروریست‌ها صحن مجلس بود

وی ادامه داد: تروریست‌ها که به جلیقه‌های انتحاری مجهز بودند قصد حضور در صحن مجلس و انفجار در آن را داشتند که در همان لحظات اولیه نیروهای سپاه پاسداران که مسئولیت تأمین امنیت مجلس را بر عهده داشتند وارد عمل شدند و منطقه اصلی مجلس یعنی صحن مجلس و تمام کمیسیون‌ها را تحت کنترل قرار دادند.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی افزود: این تروریست‌ها آموزش دیده و سازماندهی شده عملیات تروریستی خود را آغاز کردند اما خوشبختانه آنها با اشراف و اقدامات به موقع نیروهای امنیتی در اهداف اصلی خرابکارانه خود شکست خوردند.

نوری ادامه داد: نشست علنی امروز ۱۷ خرداد ۹۶ با قدرت به کار خود ادامه داد و پس از پایان این نشست به همراه سایر نماینگان مجلس شورای اسلامی نماز ظهر و عصر خود را در پارلمان و در داخل صحن علنی مجلس خواندیم؛ در این زمان تروریست‌ها در طبقات ۴ و ۵ مستقر شده بودند که البته دفاتر اکثر نمایندگان خوزستان در این دو طبقه است.

وی با بیان اینکه هیچ یک از نمایندگان در این حادثه آسیبی ندید افزود: پس از آن با کنترل نیروهای حفاظت سپاه به طرف ماشین‌های مجلس برای خروج هدایت شدیم و بدین ترتیب روند تخلیه ساختمان مجلس ادامه پیدا کرد و در ادامه آن با به هلاکت رساندن تروریست‌ها توسط نیروهای امنیتی عملیات پاکسازی ساختمان پارلمان انجام شد.

نوری در ادامه با انزجار و سخیف خواندن عملیات تروریستی امروز، شهادت تعدادی از هموطنان در حوادث تروریستی حرم مطهر و مجلس را به ملت شریف و مقاوم ایران تسلیت گفت.

وی در پایان هدف از اقدامات تروریستی امروز را اختلال و خدشه در امنیت پایدار کشور عنوان کرد و افزود: با توجه به حضور ایران در خط مقدم مقاومت دشمن قصد ایجاد تنش در داخل خاک ایران را دارد به این صورت که گروه‌های تروریستی و تکفیری در طول چند سال اخیر بسیار تلاش کردند تا فضای کشور را ناامن کنند اما چنین حرکات ناجوان‌مردانه‌ای نمی‌تواند باعث آسیب به امنیت پایدار ملت و کشور ما باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.