کد خبر : 5748
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 - 19:57

هر سال و به مدت پنج سال؛ اختصاص ۲هزار و ۵۰۰میلیارد ریال برای بهسازی راه های خوزستان اختصاص یافت

استاندار خوزستان گفت:سالانه ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و نیز برطرف کردن نقاط حادثه خیز جاده های خوزستان به مدت پنج سال اختصاص می یابد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در کمیسیون ایمنی راه های خوزستان که در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، بیان کرد: بخشی از اعتبارات

استاندار خوزستان گفت:سالانه ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و نیز برطرف کردن نقاط حادثه خیز جاده های خوزستان به مدت پنج سال اختصاص می یابد.

n83305325 73011952 300x222 هر سال و به مدت پنج سال؛ اختصاص 2هزار و 500میلیارد ریال برای بهسازی راه های خوزستان اختصاص یافت

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در کمیسیون ایمنی راه های خوزستان که در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، بیان کرد: بخشی از اعتبارات در این راستا به صورت مشارکتی از طریق استان و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تامین می شود.
وی، سهم خوزستان در اختصاص اعتبارات مشارکتی را ۴۰۰ میلیارد ریال و سهم سازمان راهداری و حمل و نقل کشور را ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
استاندار خوزستان افزود: علاوه بر این سازمان راهداری نیز سالانه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر برای جبران عقب ماندگی موجود به بخش راهداری خوزستان اختصاص خواهد داد.
وی یادآور شد: این اعتبارات باید در مدت پنج سال اختصاص پیدا کنند تا بخشی از مشکلات جاده های خوزستان برطرف شوند.

* تلفات جاده ای در خوزستان باید روند کاهشی داشته باشد
شریعتی همچنین با تاکید بر اینکه باید تلفات و تصادفات جاده ای خوزستان روند کاهشی پیداکند گفت: در این زمینه مسیرهایی که بیشترین تصادفات را داشته اند باید اصلاح و ایمن شوند.
استاندار خوزستان ادامه داد: حفظ جان مردم در جاده ها از جمله اولویت های استان در حوزه حمل و نقل است و باید به آن بیش از پیش توجه شود.
وی افزود: در زمینه کاهش تلفات جاده ای، باید همکاری بین بخشی ویژه ای صورت بگیرد.

** آزاد راه اهواز – اندیمشک وارد فاز اجرایی می شود
استاندار خوزستان در ادامه بر ضرورت اجرایی شدن پروژه آزادراه اهواز -اندیمشک تاکید کرد و افزود: اینکه مسیر این آزادراه از کدام شهر باید عبور کند به نظر کارشناسی بستگی دارد.
وی با بیان اینکه بیشترین میزان تصادفات خوزستان در مسیر بزرگراه اهواز -اندیمشک رخ می دهد، گفت: این موضوع ضرورت اجرایی شدن پروژه آزاد راه را دوچندان کرده است.
وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، بنیاد مستضعفان و… اعلام آمادگی کرده اند که به زودی در این زمینه نیز تصمیم گیری خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.