هشدار نیروی انتظامی به دارندگان سلاح در خوزستان

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان به دارندگان سلاح مجاز و غیرمجاز هشدار داد. سرهنگ پاسدار علی حاتمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استفاده از سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز از حیث قانونی جرم محسوب شده و مجازات دارد. وی ادامه داد: در مدت اخیر نیز شاهد استفاده از سلاح در مراسمات

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان به دارندگان سلاح مجاز و غیرمجاز هشدار داد.
1078850 763 300x199 هشدار نیروی انتظامی به دارندگان سلاح در خوزستان
سرهنگ پاسدار علی حاتمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استفاده از سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز از حیث قانونی جرم محسوب شده و مجازات دارد.

وی ادامه داد: در مدت اخیر نیز شاهد استفاده از سلاح در مراسمات مختلف عروسی و عزاداری بوده‌ایم که این موضوع ضمن اینکه در دستور پیگیری پلیس قرار دارد، به لحاظ قانونی نیز  استفاده از سلاح شکاری در مراسمات جشن و عزا ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: لازم به ذکر است که استفاده غیر مجاز از سلاح شکاری دارای مجوز نیز باعث لغو جواز آن و ضبط سلاح توسط مراجع انتظامی خواهد شد.

حاتمی عنوان کرد: شکایات مردمی بسیاری در خضوض تیراندازی‌های مختلف به بهانه‌ مراسم‌های طایفه‌ای و قومیتی به این نیرو رسیده است که این موضوع در دست پیگیری و اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: تیراندازی در مراسمات خاص، تبعات امنیتی به دنبال دارد و با افراد خاطی برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.