کد خبر : 1389
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 - 7:31

هفته‌ای خاکی در خوزستان/ بارندگی پراکنده در برخی نقاط

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی ادامه پدیده گرد و خاک تا پایان هفته جاری در استان خبر داد. کوروش بهادری با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار در استان از صبح امروز اظهار کرد: گرد و خاک فعلی از شمال عربستان روی استان خوزستان گسترش یافته و موجب کاهش دید در برخی شهرهای استان

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی ادامه پدیده گرد و خاک تا پایان هفته جاری در استان خبر داد.
158768 300x200 هفته‌ای خاکی در خوزستان/ بارندگی پراکنده در برخی نقاط
کوروش بهادری با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار در استان از صبح امروز اظهار کرد: گرد و خاک فعلی از شمال عربستان روی استان خوزستان گسترش یافته و موجب کاهش دید در برخی شهرهای استان شده است.

وی افزود: در حال حاضر میزان دید افقی در بستان و آبادان به ۳ کیلومتر و اهواز و امیدیه به ۴ کیلومتر رسیده است.

بهادری بیان کرد: با توجه به بالا بودن شاخص‌های ناپایداری، احتمالا این وضعیت را در روز دوشنبه در خوزستان شاهد خواهیم بود و روزهای شنبه و دوشنبه نیز بارش‌های پراکنده و رگباری در برخی نقاط استان خواهیم داشت و همچنین به دلیل افزایش سرعت باد، وقوع گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: همچنین تا روز دوشنبه، دمای هوای استان ۲ درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت و از دوشنبه به بعد، شاهد افزایش دما در استان خوزستان خواهیم بود.

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۴۲ درجه سانتی‌گراد و ایذه با ۱۷ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین ۲۵ تا ۴۱ درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.