واژگونی تانکر عراقی درجاده شوش اهواز موجب ترافیک سنگین شد

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: واژگونی یک دستگاه تانکر عراقی در جاده شوش – اهواز در روز یکشنبه موجب ترافیک سنگین در این جاده شد. رضا رفیعی یکشنبه بیان کرد: واژگونی یک دستگاه تانکر عراقی در مسیر شوش – اهواز روبه روی روستای بروایه باعث مصدوم شدن راننده شد. وی

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: واژگونی یک دستگاه تانکر عراقی در جاده شوش – اهواز در روز یکشنبه موجب ترافیک سنگین در این جاده شد.
81703913 70068910 300x200 واژگونی تانکر عراقی درجاده شوش اهواز موجب ترافیک سنگین شد
رضا رفیعی یکشنبه بیان کرد: واژگونی یک دستگاه تانکر عراقی در مسیر شوش – اهواز روبه روی روستای بروایه باعث مصدوم شدن راننده شد.

وی گفت: این حادثه در ساعت ۹:۲۶ دقیقه رخ داد که راننده تانکر از ناحیه دست دچار صدمه شد که توسط ماموران اورژانس در محل درمان شد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان درادامه افزود: این حادثه باعث ایجاد ترافیک در این مسیر شد که هم اکنون ترافیک روان گزارش شده است.

تانکرهای حامل سوخت از عراق از طریق مرزهای غرب کشور از جمله باشماق مریوان مواد خام نفتی و مازوت به کشورمان وارد می‌کنند و تحویل پالایشگاه‌های نفتی در جنوب و غرب کشور می‌دهند.

تردد این تریلرها در جاده ها هر از چند گاهی موجب بروز حادثه می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.